Page 5 - ZI Broj 103
P. 5
ničke karakteristike vlaka FOTO: Ratko Mavar

FOTO: Ratko Mavar

Dizel-električni motorni vlak za koji su ugrađena preklopna sjeda- FOTO: Ratko Mavar
regionalni prijevoz je trodijelna la. Zahvaljujući dvokrilnim širokim
dizel-električna niskopodna gar- vratima, omogućen je brzi izlazak i
nitura. Maksimalna brzina vlaka ulazak većeg broja putnika, a pro-
je 120 km/h, ima 167 sjedećih i zorska stakla zatamnjena su 60
175 stajaćih mjesta. Garnitura je posto radi zaštite od sunca. Vlak je
sastavljena od dva krajnja mot- opremljen i suvremenim sustavom
orna vagona s upravljačnicom i grijanja i hlađenja te videonadzo-
srednjeg vagona. Opremljen je sa rom, a putnicima u vlaku omogućen
četiri para dvokrilnih vrata, a vlak je besplatan pristup internetu. Za-
ima dvije rampe za ulazak i izlazak ustavljanja u službenim mjestima
osoba u invalidskim kolicima te najavljuju se putem sustava za in-
prostor za bicikle. Sjedala su izve- formiranje putnika, koji na temelju
dena kao dvosjedi, osim u dijelu podataka o položaju vlaka iz GPS
prostora namijenjenog osobama uređaja emitira poruke na disple-
sa smanjenom pokretljivošću u jima i putem razglasa. (mlm)

FOTO: Ratko Mavar biti u željeznici, tu priliku moramo platan Wi-Fi i prostor za bicikle, a u
iskoristiti i tome ćemo dati veliku po- ukupan kapacitet mu je oko 340 put-
zornost. Podržat ćemo sve razvojne nika. To je prvi od 11 dizel-električnih
projekte, to je naša budućnost i tu vlakova čije financiranje ćemo ugov-
nema zaustavljanja – rekao je mini- oriti - objasnio je Ratković.
star Oleg Butković.
O tehničkim značajkama novoga Nastavak proizvodnje
vlaka govorio je Dražen Ratković,
predsjednik Uprave HŽ Putničkog O novom vlaku govorio je i Darinko
prijevoza. Bago, predsjednik Uprave Končar –
- Posebno mi je drago da smo prvi Elektroindustrije.
dizel-električni motorni vlak pustili u - Ovaj prvi dizel-električni motorni
promet na relaciji Zagreb – Varaždin. vlak baziran je na istoj tehnološkoj
Ovaj vlak koji je danas u prometu je osnovi kao i elektromotorni vlakovi.
moderan vlak kojim ćemo povećati Nadamo se da će uskoro biti osigu-
razinu kvalitete usluge našim putnic- rano financiranje nastavka proizvod-
ima. Vlak je udoban, ima dvije rampe nje vlakova jer je to vrlo značajno
za osobe u invalidskim kolicima, bes- za Končar i sve naše dobavljače -
zaključio je Bago.

Zagorje International 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10