Page 9 - ZI Broj 85/2015
P. 9
- Roditelji su odmah krenuli u akciju,
a svaki pomaže onako kako može,
svatko doprinosi iz svog kuta i želja,
najvažnija je dobra volja, a nje ima
kaže N. Puh, koja je s djecom otišla
i do krapinskog gradonačelnika
Zorana Gregurovića, koji je također
dao podršku njihovoj akciji, a nije ni
mogao drugačije, budući da su mu
učenici prilikom sastanka rekli da “se
sve može kad se hoće” i da se “do-
bro dobrim vraća”. Izradili su i plakat,
kojim pozivaju na akciju skupljanja
priloga za digitalnu ploču.

Ravnatelj OŠ Augusta Cesarca 3.b kod gradonačelnika Gregurovića Jednako za sve
Milorad Videković
kvizovi, razne poticajne igre, slag- Inače, kako nam je objasnio ravnatelj
alice, matematički zadaci i slično, OŠ A. Cesarca Milorad Videković,
objašnjava N. Puh, koja je uz podršku škola nema sredstava da nabavi po
roditelja, nakon što im je to prezen- jednu “Pametnicu” za svaku od 13
tirala na jednom od roditeljskih sas- učionica, pa nije išla ni u pojedinačnu
tanaka i dobila podršku, krenula u nabavu, budući da su stava da sva
akciju skupljanja novca za “Pamet- djeca u školi moraju imati jednake
nicu”, koja zajedno s pripadajućim uvjete na nastavi te da jedna djeca
laptopom i instalacijom košta oko ne mogu biti privilegirana pred dru-
25.000 kuna. gima. No, akciju 3. b razreda ipak
podržavaju.
Stoga vrijedni učenici, njihovi roditelji
i učiteljica Nevenka Puh pozivaju sve
koji mogu, da se odazovu akciji i da
novčanim prilogom pomognu kupiti
“Pametnicu”, a za sve kontakte i broj
računa na koji se može uplatiti novac,
mogu saznati u školi.

Učiteljica Nevenka Puh

doblje je interneta i komunikacija vativne pristupe poučavanju, rekla
koje su dosegnule drugačiju razinu nam je Nevenka Puh, razrednica 3. b
od one prijašnje. Upravo u to vri- razreda u krapinskoj OŠ Augusta Ce-
jeme dostupnosti novih tehnologija sarca, koja je, vidjevši prezentaciju na
i medija, mi u školama i dalje nu- jednom od seminara, došla na ideju
dimo uglavnom ploču i kredu, uz kako da za svoj razred nabavi “Pa-
neka manja odstupanja, pa se po- metnicu” - školsku ploču, koja funk-
tom čudimo kako djeca ne žele učiti cionira kao veliki zaslon (cca 1,5 x 2
i ništa ih ne zanima. Mišljenja sam metra) osjetljiv na dodir.
kako je svakodnevni zadatak svakog
učitelja povećavati zainteresiranost Podrška roditelja
i motiviranost učenika za školske za-
datke i usvajanje znanja. Da bismo - Nije to samo “obična” elektronska
mogli kvalitetnije voditi nastavu i
stvarati želju za nova znanja kod ploča po kojoj se može tek pisati i
naših učenika moramo razvijati ino-
crtati. Ima izbornik i tipkovnicu, a

mogu se na njoj kreirati primjerice

Zagorje International 9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14