Page 24 - ZI Broj 112
P. 24
EČU PREDSTAVLJEN PROJEKT 4 SEASONS CROATIA

Jedinstvena promocija hrvatskog

zdravstvenog i wellness turizma

kroz sva četiri godišnja doba

Alen Brodar Ernest Svažić, načelnik Općine Krapinske Toplice, Đurđica Šimičić, direktorica TZ Grada Malog Lošinja,
[email protected] Andrea Šitum, direktorica tvrtke Nativa media, Meri Bura, dr.med., voditeljica Centra Muli

Na HTI konferenciji u Beču koja izdavač već etabliranog lifestyle por- informacijama, tekstovi vrhunskih dia i autorica projekta 4 Seasons
se održavala početkom ovog tala Naturala.hr. stručnjaka s područja zdravstvenog Croatia. Dodala je da joj je zado-
mjeseca, svečano je predstavljen je- Riječ je o multimedijalnom pro- i wellness turizma kao i reportaže i voljstvo vidjeti pozitivne reakcije
dinstveni projekt promocije hrvatsk- jektu, pokrenutom potkraj pros- intervjui. stručnjaka za zdravstveni turizam iz
og turizma – 4 Seasons Croatia. inca 2015. godine, koji istovre- cijeloga svijeta na 4 Seasons Croatia,
HTI konferencija održala se u orga- meno kombinira suvremeni portal Pozitivne reakcije što daje i dodatnu potvrdu da je to
nizaciji Hrvatske gospodarske ko- www.4seasonscroatia.com, koji projekt koji se može nositi s najnovi-
more (HGK), hrvatske tvrtke Well- postoji na hrvatskom i engleskom - Neizmjerno mi je drago što je jim trendovima u promociji zdravst-
ness Dalmacija i američkog MTA-a jeziku, te magazine na stranim Hrvatska gospodarska komora, u venog turizma.
(Medical Tourism Association) te jezicima koji se izdaju za potrebe tako kratkom vremenu, prepoznala Naglasila je i kako vjeruje da će pro-
pod pokroviteljstvom Ministarstva predstavljanja zdravstvenog turizma potencijal projekta i našu želju da jekt 4 Seasons Croatia, baš zato što
turizma i Ministarstva zdravlja RH, Hrvatske na različitim tržištima. svijetu dostojno predstavimo ponu- i sam njeguje ideal kvalitete, dati i
HTZ-a i Turističkih zajednica Zagreba Posebnost cijelog projekta, portala du hrvatskog turizma, kroz sve četiri u budućnosti svoj doprinos u pro-
i Malog Lošinja. i magazina 4 Seasons Croatia su sezone, s naglaskom na zdravstveni filiranju Hrvatske kao top destinacije
Radi se o najvećem europskom novinarski tekstovi s relevantnim i wellness turizam - rekla je Andrea zdravstvenog turizma.
događanju posvećenom usponu Šitum, direktorica tvrtke Nativa me-
tržišta zdravstvenog turizma u svi-
jetu, koji se po prvi puta održao
van granica Hrvatske. Na Konferen-
ciji se okupilo 200-tinjak sudionika
i predavača iz 40 zemalja, od SAD-a
do Kine, iz svih sfera poslovanja koje
se naslanjaju na industriju zdravst-
venog turizma.

Multimedijalni projekt

Tom je prigodom svečano predstav-
ljen novi projekt 4 Seasons Croatia,
posvećen promociji hrvatskog turiz-
ma kroz sva četiri godišnja doba, koji
izdaje tvrtka Nativa media, inače

24 Zagorje International
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28