Page 17 - ZI Broj 136
P. 17
ih zainteresiramo - rekla je Nevenka
Puh, osvrnuvši se pritom i na prijeko
potrebnu kurikularnu reformu, koja
je trenutno na “klimavim nogama”.

Nužna promjena

- Činjenica je da sustav trenutno ne
funkcionira i da je promjena nužna.
Mi smo pokazali na maloj stvari da se
uz trud može svašta postići, međutim,
neki drugi ljudi na nekim drugim
pozicijama trebali bi uložiti napor

blok sat, na kojem je prikazala većinu prije. Smatram da su djeca samo kako je svakodnevni zadatak svakog kako bi nam sva djeca u školama
mogućnosti “Pametnice”, a kako djeca – prije, sada i uvijek te da se učitelja povećavati zainteresiranost imala bolje uvjete i moderniji pristup
ona funkcionira, mogli su se uvjer- promijenilo samo vrijeme i okolnosti i motiviranost učenika za školske za- učenju - zaključila je Nevenka Puh.
iti i sami roditelji, koji su sa svojom u kojima živimo. Napredovale su datke i usvajanje znanja. Da bismo Njezin će razred cijelu sljedeću
djecom prolazili i rješavali zadatke na tehnologije, razdoblje je interneta mogli kvalitetnije voditi nastavu i školsku godinu učiti na “Pametnici”,
ploči koje im je zadala učiteljica te su i komunikacija koje su dosegnule stvarati želju za nova znanja kod a ploča će ostati u toj učionici i za
se pritom dobro zabavili. drugačiju razinu od one prijašnje. Up- naših učenika moramo razvijati ino- sljedeće generacije.
- Posljednjih godina nerijetko čujemo ravo u to vrijeme dostupnosti novih vativne pristupe poučavanju. Evo, - Ovo je fantastično. Žao nam je jedi-
kako je učenje postalo naporno, kako tehnologija i medija, mi u školama i vidjeli ste i sami koliko je to djeci za- no što nismo to učinili ranije, pa da
je učenike teško motivirati na učenje dalje nudimo uglavnom ploču i kredu, nimljivo, učiti na tako zabavni način. nam djeca uče na “Pametnici” od
i školske zadatke, kako je “nekad pri- uz neka manja odstupanja, pa se po- Ova djeca nisu lijena i nije istina da prvog razreda - rekli su roditelji i pot-
je” sve bilo puno lakše i da su djeca tom čudimo kako djeca ne žele učiti im se ne da učiti i da ih ništa ne za- vrdili riječi učiteljice da svatko tko želi,
danas zahtjevnija i “zločestija” nego i ništa ih ne zanima. Mišljenja sam nima. Naš je zadatak kao učitelja da može doći do cilja.

Zagorje International 17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22