Page 18 - ZI Broj 99/2015
P. 18
ŠUDIGO U SURADNJI SA ZAGORJE INTERNATIONALOM

Predstavljamo vam Sofiju Keču, najiskusniju profesoricu Škole
za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok

“Učenici će i te kako dobro
upamtiti to o čemu govorite”
U javnosti prevladava stav da je naš posao monoton, no to je velika zabluda.
Sadržaji jesu isti ili slični, ali uvijek su novi ljudi kojima predstavljate Krležu,
Dostojevskog, Matoša

Alara Öztürk Nikolina Mezdjić, 4. MT sama sebi i suvremenim tehnološkim
4. mt, Medijska grupa ponudama, izazovima i zamkama -
Profesorica Sofija Keča, najiskusnija je profesorica ŠUDIGA objašnjava profesorica.
Radost je profesorskog zanimanja Bogato iskustvo i znanje preneseno
što uz podosta poteškoća, zamki, socijalizma, Osnovama društvenih Ozračje je na svakome satu drugačije učenicima, ističe ih od prosjeka. Tako
nekada i nesporazuma i neposlu- i humanističkih znanosti i nakon 13 - ističe profesorica. su prijašnji učenici, sadašnje kolege u
ha, odbijanja, uvijek morate imati godina radnog iskustva, Hrvatski jezik, Generacije se mijenjaju, kao i sustav zbornici.
na umu da će neki učenici i te kako što predaje i danas. Nastavni sadržaji obrazovanja. - U školi radim s Ružom Leskovar i
dobro upamtiti to o čemu govorite - se nisu bitno mijenjali kroz godine, no, – Prijašnji su učenici bili ozbiljniji Andrejom Hozmec, kojima sam bila i
objašnjava najiskusnija profesorica mijenja se pristup sadržajima. u izvršavanju obveza, radna su ih razrednica, s Davorkom Varžić, Lidi-
Škole za umjetnost, dizajn, grafiku i jom Ban, Dubravkom Levak, Rajkom
odjeću Zabok, Sofija Keča, savjetnica - Mijenjamo način pristupa sadržajima, mjesta čekala pa je trebalo učiti i na Strugar, Jelenom Klasić, predavala
mentorica, koja trenutno uči svoju 40. sam i tajniku škole, Branku Barloviću,
generaciju. primjenjujemo različite načine, oblike taj se način dokazivati i penjati na a razrednica sam također bila glas-
Učenicima, a napominje kako ih je nogovorniku PU Zoranu Lončaru,
upoznala 10 tisuća, ostavlja vrijed- i metode rada, mijenjamo pristupe hijerarhijskoj ljestvici uspješnosti. U ravnateljici zabočke gimnazije Bibi-
nost. jani Šlogar, ravnatelju OŠ Brest-
- Ostat će svijest o tome da su svi ljudi učenicima i vrednovanje njihovoga današnjem kapitalističko - konzu- ovec Orehovički Zdenku Kobeščaku,
vrijedni bez obzira na različitosti i da dožupanici Jasni Petek, radila sam i
svatko mora ulagati u svoj duhovni rada. U javnosti prevladava stav da merističkom sustavu mnogo se toga s Adamom Končićem na prvim recita-
napredak da bi pronašao osobni torskim pokušajima. Neka mi oproste
životni smisao, ostat će optimizam je naš posao monoton, no to je velika promijenilo, od roditelja koji tek oni koje ne spomenuh, ne mogu ni
i vedrina koje nastojim prenositi- is- nabrojiti sve svoje divne učenike koje
taknula je. zabluda. Sadržaji jesu isti ili slični, ali navečer vide svoju djecu, preumorni sam podučavala, a od kojih sam i ja
No, uz bogato iskustvo, profesorica štošta naučila - navela je.
još uvijek drži rekord. Naime, imala je uvijek su novi ljudi kojima predstav- da bi se bavili još i dječjim problemi- Tajna iskustva i uspjeha su riječi Tina
22 godine i bila najmlađa diplomirana Ujevića koje su profesorici bile moto
srednjoškolska zabočka profesorica. ljate Krležu, Dostojevskog, Matoša. ma, do djece koja su pak prepuštena i koje joj nisu dozvolile da posustane.
Iskustvo je počela graditi s Osnovama „A što bih jedino potomcima htio
marksizma, Sociologijom, Logikom, namrijeti u baštinu – bila bi: vedrina.
Teorijom i praksom samoupravnog Kristalna kocka vedrine.“

Nikolina Mezdjić, 4. MT
Nikolina Mezdjić, 4. MT

Učila je preko 10 tisuća učenika Učenici će i te kako dobro upamtiti to o čemu govorite
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22