Odlični turistički rezultati u 2015.
U Zagorju 13 posto više turista, osam posto više noćenja i 27 posto više kupača nego 2014. godine

Krapinsko – zagorska županija je u 2015. godini, u svojim hotelima i ostalim smještajnim kapacitetima, zabilježila dolazak 93.828 turista (54.842 domaćih i 38.986 stranih) koji su ostvarili ukupno 202.594 noćenja (121.200 domaćih turista i 81.394 stranih). To je rast u dolascima od 13 posto, te u noćenjima od osam posto u odnosu na 2014. godinu.

Na prvom mjestu Slovenci

Kod domaćih turista zabilježeno je 13 posto više dolazaka i 6 posto više noćenja, a kod stranih 15 posto više dolazaka i 10 posto više noćenja.
Po broju dolazaka iz inozemstva, na prvom mjestu su već niz godina Slovenci kojih je ove godine u Zagorje došlo više od devet tisuća i koji su ostvarili rast broja noćenja od 18 posto. Drugi po broju dolazaka su gosti iz Njemačke, slijede Poljaci, na četvrtom mjestu su gosti iz Bosne i Hercegovine, a na petom Austrijanci.
Kod domaćih gostiju, na prvom su mjestu gosti iz Zagreba, slijede gosti iz Primorsko – goranske županije, treći su gosti iz Splitsko – dalmatinske županije, a na četvrtom mjestu su Istrani.

Na drugom mjestu po dolascima

U zagorska kupališta je u prošloj godini došlo 515.446 kupača, što je za 27,2 posto više nego 2014. godine. Muzeje Hrvatskog zagorja je posjetilo 166.594 gostiju što je otprilike na razini prošlogodišnje posjećenosti, a Hrvatsko nacionalno svetište Majke Božje Bistričke u Mariji Bistrici posjetilo je 867 tisuća hodočasnika, odnosno 2,85 posto više nego u 2014. godini.
Krapinsko – zagorska županija se po broju dolazaka turista nalazi na visokom drugom mjestu među 12. županija kontinentalne Hrvatske (bez Grada Zagreba), i to odmah iza Karlovačke županije.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.