Zagorje 3D Gourmet Experience
Tri jedinstvena ambijenta, tri jedinstvena menija i jedan potpuni doživljaj

Bogata povijest, raskošna priroda, te enološka i gastronomska raznolikost glavni su turistički aduti Hrvatskog Zagorja. Ono najprepoznatljivije njegova je raskošna gastronomska ponuda, a upravo spajanje tri zagorske gastro vedete, restorana Academia u sklopu Bluesun hotela Kaj iz Marije Bistrice, Kleti Bolfan iz Hrašćine i Ville Magdalene iz Krapinskih Toplica, prvi je korak pri stvaranju klastera i dizanja turizma regije na razinu koju svojom pozicijom, kvalitetom usluge i raznolikošću ponude i zaslužuje.

Zavodljiva gastro priča

– Tom idejom smo se vodili pažljivo stvarajući Zagorje 3D Gourmet Experience, ekskluzivnu priču koju nose ove tri riznice zagorskog gastronomskog blaga. Sve što ste ikada trebali znati o bogatoj gastronomskoj i enološkoj povijesti Hrvatskog Zagorja, možete svladati u svega tri jednostavne, a opet raskošne lekcije, u pet sljedova. Zagorje 3D Gourmet Experience jedinstven je doživljaj na tri vrhunske lokacije udaljene svega 30-ak minuta jedna od druge. Svaki od ovih vrhunskih restorana ispričat će svoju zavodljivu gastro priču o Zagorju. Zagorje 3D Gourmet Experience svim istinskim zaljubljenicima dobre hrane nudi sinergijsko putovanje kroz ono najbolje od ovdašnje gastronomije – rekao je Hrvoje Hudoletnjak, direktor marketinga Bluesun hotela Kaj iz Marije Bistrice.

Za tako prikazanu gastro ponudu Zagorja u tri vrhunska restorana zaslužni su šefovi kuhinja, Mislav Božić iz restorana Villa Magdalena, Marko Futivić iz restorana Academia i Krešo Hrković iz Kleti Bolfan. Oni su se zabavili u kuhinji na moderan način, ali nisu zaboravili tradiciju. Opet, na svakoj od lokacija turist može doživjeti nešto drugo.
– Zagorje 3D Gourmet je nova platforma, koja zadovoljava apetite suvremenog gosta – može doživjeti nove kulinarske tehnike, ali sa tradicionalnim namirnicama, specifičnima za ovo podneblje. Zašto 3D? Jer se radi o tri restorana, tri destinacije od kojih svaka ima svoje posebnosti, koje daju tri dimenzije i tri doživljaja Zagorja – zaključio je Hudoletnjak.
– Ovo je dobar smjer. Trebamo naučiti gledati očima turista, kako bismo ih privlačili u Zagorje. Oni žele kušati domaće namirnice, popiti domaću kapljicu, probati autohtono, ali na moderan način. Nadam se samo da će se u ovu priču s vremenom uključiti više od tri restorana, a projekt će svakako moći biti 3D – zbog tri osjeta kojima uživamo ovo što nam nude – rekla je pomoćnica ministra turizma Martina Jantol, dodavši da Ministarstvo turizma podržava takve projekte. A punu podršku dala je i Krapinsko – zagorska županija.

Prosjek 2,7 dana

– Sami smo premali da bismo uspjeli, ali to smo na vrijeme shvatili i zato nudimo Zagorje kao destinaciju. To je i urodilo tako velikim porastom broja turista – u prvih pet mjeseci ove godine je 41 posto više dolazaka i 39 posto više noćenja u Zagorju. To je zato jer smo radili planski i ciljano. Dobri su to temelji, a sada je na samim destinacijama da svojom ponudom privuku gosta i da se on vraća u Zagorje – rekao je krapinsko – zagorski župan Željko Kolar.
Dodao je da je zasad još uvijek minus što se gost u Zagorju zadržava u prosjeku samo 2,7 dana, slično kao i u Gradu Zagrebu, međutim, upravo se zato radi na suradnji Županije i Zagreba da udruže snage i da zajedničkom ponudom omoguće po jedno noćenje više u Zagorju, odnosno metropoli.
– Ono što nam još nedostaje je jače brendiranje, u što ćemo svakako uložiti dodatna sredstva. Bit će to tada zaokružena priča “Bajke na dlanu”. Tada Zagorje neće biti samo poznata destinacija Hrvatske, već i ovog dijela Europe – zaključio je Kolar.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.