Promocija brenda Zaboka
“Ono najvažnije, što grad čini prepoznatljivim, su ljudi, njihova postignuća i način života”

Prigodnim programom u zabočkom Multimedijalnom centru, obilježena je promocija brenda Grada Zaboka. Radi se o projektu koji su prije dvije godine zajednički pokrenuli Grad Zabok i zabočka Turistička zajednica, u suradnji s dr. Nikolom Đurekom, docentom na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu i gostom predavačem na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, a u sklopu kojeg je osmišljen vizualni identitet grada te se nastojalo brendirati ono što Zabok jest, što ima i po čemu je jedinstven i kvalitetan. Rezultat brendiranja su i dvije knjige.

Đurek je istaknuo kako brendiranje ne uključuje samo osmišljavanje vizualnog identiteta, nego i ljude, njihova postignuća i način života, povijest grada, glazbu i sl. S njime se složio i zabočki gradonačelnik Ivan Hanžek, koji je rekao kako upravo istaknuti pojedinci doprinose prepoznatljivosti grada Zaboka.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.