ZA SVE JE KRIV ZAVOD
Puh i Končevski: Za izradu spota potrošili 183.000 kuna, a ukinuli mjere koje su pomagale da mladi steknu svoje prvo radno iskustvo

Spot “Za sve je kriv Zavod”, u kojem se pojavljuju pjevačica Lana Jurčević i mladić koji kao konobar radi svoj “posao iz snova” i uspije s njom snimiti selfie, a na koji je Hrvatski zavod za zapošljavanje potrošio 183.000 kuna, izazvao je burne reakcije javnosti, a sve su komentirali i zagorski političari.

– Gledam i ne vjerujem, a ukinuli mjere koje su pomagale da mladi steknu svoje prvo radno iskustvo. Bitno da je Lana dobila novce, njoj strašno trebaju… – napisala je na Facebooku HNS-ovka Marija Puh, dok je predsjednik Hrvatskih laburista bio još oštriji.

Katran i perje

– Onoga tko je odobrio tu kampanju, treba u katran i perje. Vidim da su samo za izradu spota s Lanom Jurčević potrošili 183 tisuće kuna, dok tisuće mladih nezaposlenih ne može zaraditi ni 3000 kuna. Pa tko je tu lud?! Moji kolege laburisti iz Rijeke opravdano su reagirali i narugali im se kako bi im bolje bilo pokemone koristiti nego Lanu Jurčević, ako već kampanjom ciljaju mlade. Laburisti apeliraju da se ta kampanja prekine i novac uloži u nešto što će stvarno pomoći mladima da dođu do posla. Da nije tužan, ovaj potez Hrvatskog zavoda za zapošljavanje bio bi smiješan – rekao je Tomislav Končevski, predsjednik Hrvatskih laburista – Stranke rada.

Ukinute mjere

Spot se u javnosti pojavio prije nekoliko dana, manje od mjesec dana nakon što su iz HZZ-a objavili da zbog manjka novca privremeno ukidaju pet mjera aktivnog zapošljavanja, među kojima i stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, popularno među mladima koji su završili fakultet.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.