Hrvatski zavod za zapošljavanje
Broj nezaposlenih u Zagorju za 25,2 posto ili 1596 osoba manji nego lani

Krajem rujna 2016. godine, u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Krapina registrirano je 4727 osoba. U usporedbi s kolovozom 2016. godine, broj nezaposlenih smanjio se za 4,2 posto ili 205 osoba, a u odnosu na rujan 2015. godine broj nezaposlenih manji je za 25,2 posto ili 1596 osoba. Ukupno je u rujnu 2016. iz evidencije nezaposlenih izašlo 756 osoba što je 9,8 posto manje nego u rujnu prošle godine. Od toga je zaposleno 506 osoba. U rujnu 2016. godine poslodavci su prijavili 547 potreba za radnicima, što je za 18 posto manje nego u prethodnom mjesecu, te za 16,6 posto manje u odnosu na isti mjesec 2015. godine. Najviše slobodnih radnih mjesta prijavljeno je u prerađivačkoj industriji, obrazovanju, građevinarstvu, zdravstvenoj zaštiti i socijalnoj skrbi te trgovini na veliko i malo. Najtraženija zanimanja u rujnu bila su za konobara, prodavača, za odgajateljicu predškolske djece, vozača teretnog vozila, montera građevinskih elemenata, zidara, tesara te za medicinske sestre i tehničare.



Župan Željko Kolar

“Ovi rezultati dokazuju kontinuirano ulaganje u zagorsko gospodarstvo”

Krapinsko – zagorski župan Željko Kolar rekao je kako ovi rezultati u smanjenju nezaposlenosti dokazuju kontinuirano ulaganje u gospodarstvo Krapinsko – zagorske županije, prije svega zagorskih gospodarstvenika i poduzetnika, kao i velikim investicijama čiji je proizvod prepoznat na europskim tržištima. To je rezultat mjera koje je Vlada poduzela tijekom 2014. i 2015. godine te Krapinsko – zagorska županija u suradnji sa zagorskom Obrtničkom i Gospodarskom komorom.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.