SEDAM DUGIH GODINA
Grad Krapina i ove je godine u proračunu osigurao novac za izmještanje opasnog prijelaza, na potezu je HŽ

Muzej krapinskih neandertalaca jedna je od najposjećenijih kulturnih ustanova u Hrvatskoj, a blizina željezničke pruge i cesta koja prolazi između Kneippove zgrade (starog Muzeja evolucije) i novog Muzeja krapinskih neandertalaca, pa njome prolazi lokalno stanovništvo koje živi u naselju Dolac, svakako predstavljaju potencijalnu opasnost, kako za posjetitelje Hušnjakovog, tako i za samo lokalno stanovništvo. I dok se sama pruga teško može izmjestiti, sam željezničko – cestovni prijelaz bi se mogao.

Primjedbe na dokumentaciju

I radi se na tome već više od sedam godina, i bivše i sadašnje vodstvo Grada su pokušali iznaći neko rješenje u dogovoru s predstavnicima Hrvatskih željeznica, međutim, iz HŽ-a su uvijek stizali nedorečeni odgovori, uvijek je trebalo još ovo ili ono, pa dokumentacija nije bila dobra, pa su imali primjedbe… Uglavnom, Željezničko – cestovni prijelaz Dolac je još uvijek tamo gdje je bio, a ne tamo gdje bi Krapinčani željeli da bude. No, u Gradu Krapini ne odustaju, pa je tako s iznosom nešto većim od dva i pol milijuna kuna i u ovogodišnjem proračunu predviđeno izmještanje ŽCP-a Dolac.
– 2013. godine ja sam nastavio ono što je bilo započeto već godinama prije. Ono što smo uspjeli riješiti je da smo napokon uspjeli dobiti sve suglasnosti na projektnu dokumentaciju, koja je u potpunosti gotova. Sada dakle više nemamo nikakvih upitnika nad glavom. Riješili 2015. godine i imovinsko – pravne odnose te je i tu čista situacija. U 2016. godini razmišljali smo što prijaviti na mjeru 7.2., koja je bila raspisana te smo se dvoumili između produžetka Ulice Frana Galovića i izmještanja ŽCP-a Dolac. S obzirom da je financijski gotovo duplo veći iznos produžetak Ulice F. Galovića (4,5 milijuna kuna op.a.), odlučili smo se za to – rekao nam je gradonačelnik Krapine Zoran Gregurović, dodajući da se s HŽ Infrastrukturom vode pregovori da oni riješe signalizaciju, dok bi Grad Krapina osigurao sredstva, a to je taj novac koji je predviđen u proračunu, za izgradnju ceste i svega ostalog što treba. Naime, najveći dio projekta otpada upravo na željezničku signalizaciju, koja je poprilično skupa.

Kandidiranje na natječaje

– Ako nećemo uspjeti u tom dogovoru s HŽ Infrastrukturom, taj ćemo prijelaz kandidirati na neki drugi nacionalni natječaj – ili preko Ministarstva regionalnog razvoja ili preko nekih drugih natječaja koji su već u najavama i sigurno će biti raspisani. U krajnjem slučaju, pokušat ćemo iznaći mogućnost da se kroz druge vlastite prihode, a možda i kreditom to konačno riješi – zaključio je gradonačelnik Gregurović.
U HŽ Infrstrukturi odgovorili su nam da su upoznati s time da je projektna dokumentacija za izmještanje ŽCP-a Dolac prihvaćena te da je prema tehničkoj dokumentaciji investitor projekta Grad Krapina, ali i to da je, da bi se krenulo suradnju, istu potrebno zatražiti.
– Ako je Grad Krapina zainteresiran za to da u realizaciju tog projekta krene zajedno s HŽ Infrastrukturom, to treba i službeno zatražiti odnosno poslati prijedlog sporazuma u kojemu će jasno biti navedena prava i obveze te financijski udio potpisnih strana. Na temelju tog prijedloga HŽ Infrastruktura moći će razmotriti ima li dovoljno sredstava za sufinanciranje projekta Grada Krapine – kratko zaključuju u HŽ Infrastrukturi.
Iz Grada Krapine rekli su nam da je prema HŽ Inrastrukturi tijekom godina poslano više dopisa na tu temu, o traženju možebitnih rješenja i suradnje, kako bi se taj projekt konačno realizirao, međutim, odgovori nisu stizali.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.