U BEDEKOVČINI SE PO PRVI PUTA ODRŽAVA "EKO ARENA", PRODAJNI EKOLOŠKI SAJAM I KONFERENCIJA O EKOLOŠKOJ POLJOPRIVREDI
Predstavit će se 70-ak certificiranih eko proizvođača, a posjetitelji će moći poslušati i niz zanimljivih besplatnih predavanja

U sportskoj dvorani Srednje škole Bedekovčina 1. i 2. prosinca po prvi će se puta održati “EKO Arena”, prodajni ekološki sajam i konferencija o ekološkoj poljoprivredi, u organizaciji Savjetodavne službe.

Kulturni program

Predstavit će se sedamdesetak certificiranih ekoloških proizvođača, a u sklopu konferencije o ekološkoj poljoprivredi, posjetitelji će moći poslušati zanimljiva predavanja, kao što su “Izazovi i perspektive u ekološkoj poljoprivredi”, “Iskustva Savjetodavne službe u radu s ekološkim poljoprivrednim proizvođačima”, “Perspektiva biodinamičke poljoprivredne proizvodnje u RH”, “Prodaja vlastitih poljoprivrednih proizvoda” i dr.
Ulaz je besplatan, a uz domaće i ekološke proizvode, pripremljen je i kulturno – umjetnički program. Sajam je za posjetitelje otvoren u petak od 10 do 18 sati, a u subotu od 9 do 18 sati.

Trud i ljubav

– Ekološki poljoprivredni proizvođači najbolje znaju koliko je truda i ljubavi potrebno uložiti kako bi se plodovi njihova rada uspjeli plasirati i pozicionirati na tržištu. Svijest potrošača o važnosti ekološke poljoprivrede i konzumaciji ekoloških proizvoda, unatoč ograničenoj platežnoj moći domaćeg tržišta, iz dana u dan je u porastu. Ipak, distribucija do krajnjih korisnika još uvijek je jedan od segmenata koji zahtjeva inovativnija rješenja. Projekti poput “EKO Arene” jedan su od načina kako konkretno pomoći hrvatskim poljoprivrednicima – ističe ravnatelj Savjetodavne službe Zdravko Tušek.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.