Konferencija “Poduzetnički mindset” u Zagrebu okupila najuspješnije hrvatske poduzetnike
NENAD BAKIĆ: Trenutno našim društvom dominira pitanje “Gdje ti je djed bio 1941.?”, a pravo bi pitanje trebalo biti “Gdje će moje dijete biti 2031.?“

Poduzetnici najsnažnije mogu pokrenuti hrvatsko gospodarstvo i društvo u cjelini. Glavna je to poruka konferencije “Poduzetnički mindset”, koja je u Zagrebu okupila najuspješnije hrvatske poduzetnike.

– Među najvećim izazovima hrvatskim su poduzetnicima trenutačno zapošljavanje i zadržavanje kvalitetnih radnika, visoki porezi i njihove česte izmjene te nestabilno poslovno okruženje, kako lokalno, tako i globalno, na kojem se najavljuje recesija. Zato je pozitivna činjenica da čak četvrtina hrvatskih poduzetnika vjeruje kako će u iduće tri godine povećati broj zaposlenih za 20 posto te prihod za 25 posto – istaknuo je Berislav Horvat, Country Managing Partner u EY-u Hrvatska.
Pritom je najavio program EY Poduzetnik godine 2019., u sklopu kojeg će se birati najuspješniji hrvatski poduzetnik godine.

– Hrvati nisu najveći narod, ali mogu biti najkreativniji, najinovativniji i najpoduzetniji. Kako bi u tome uspjeli, trebaju mijenjati mindset, tj. graditi kulturu koja će slaviti uspjeh. Tuđi uspjesi mogu nam služiti kao inspiracija i motivacija, ali i ohrabrenje za daljnje djelovanje – kazao je Ognjen Bagatin, organizator konferencije i ravnatelj Poliklinike Bagatin.

U svim granama

Poduzetnički način razmišljanja potreban je u gotovo svim granama ljudskog djelovanja – od prosvjete do filantropije, a to je potvrdio i Nenad Bakić, poduzetnik i investitor, osvrćući se na projekt Croatian Makers. Govoreći o tom najvećem STEM projektu u Europi, u koji je uključeno 150 tisuća učenika, kazao je kako se kultura uspjeha gradi preko STEM predmeta, STEM kompetencija te ključnih općih kompetencija.

– Trenutačno našim društvom dominira pitanje “Gdje ti je djed bio 1941.?”, a pravo bi pitanje trebalo biti “Gdje će moje dijete biti 2031.?“ Odgovor na to pitanje ovisi o odgovoru kakva će ovo zemlja biti 2031. godine. Nužno je refokusiranje s prošlosti na budućnost, kako bi Hrvatska postala zemlja poduzetničkog mindseta i dobrog života – rekao je Bakić.
Mate Rimac, inovator i osnivač poduzeća Rimac Automobili i Greyp Bikes, kazao je kako je danas mnogo lakše ući u poduzetništvo nego prije desetak godina.

– Za to je najzaslužniji lak pristup financiranju. Novac nikad nije bio dostupniji za one koji znaju i mogu. Trenutno radimo C_TWO, najsnažniji serijski automobil ikad proizveden, te Greyp, najinovativniji bicikl na svijetu. Ne samo da zadržavamo hrvatske radnike, nego privlačimo i one iz svijeta. Stranci postaju Zagrepčani i Samoborci – rekao je Rimac.

Mreže dobrih odnosa

Luka Abrus, direktor tvrtke Five, i Alan Sumina, osnivač i suvlasnik tvrtke Nanobit, rekli su kako mladi hrvatski poduzetnici uspješno surađuju jer im je zajednički cilj biti što uspješniji u izvozu.

 

– Evolucija kaže da opstaju najjači, ali moderna znanost otkriva da su zapravo najbolji oni koji stvaraju najveće mreže dobrih odnosa – dodao je Stjepan Orešković, poduzetnik i znanstvenik.
Uz velik broj poduzetnika, konferencija je okupila i studente, osobe koje kreću u poduzetništvo, potencijalne ulagače te predstavnike resornih i financijskih institucija. Organizator konferencije “Poduzetnički mindset” je časopis “Poduzetnik”, a programski partner EY.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.