POJAČANI NADZOR PROMETA: Do 2025. godine bit će postavljeno 300–tinjak policijskih kamera diljem Hrvatske
Sljedeće godine u Zaboku dvije nove MUP–ove kamere, koje će snimati i registracije

Nakon već postavljenih policijskih kamera i najave uvođenja kamera za nadzor brzine na autocestama, sljedeće godine i na 40 lokacija na državnim cestama Hrvatske ceste postavit će kamere za nadzor prometa, i to na po dvije lokacije u svakoj županiji. Hrvatske ceste će te kamere postaviti u sklopu uspostave Središnjeg centra za nadzor i upravljanje prometom na državnim cestama i Nacionalne pristupne točke, a do 2025. namjeravaju postaviti kamere na 300–tinjak lokacija diljem Hrvatske, piše večernji.hr.

Incidentne situacije

Na području Krapinsko – zagorske županije dvije nove policijske kamere bit će postavljene u Zaboku. U Cestama objašnjavaju da će se, ovisno o vrsti kamera koje će se postaviti, osim klasičnog videonadzora, moći očitavati i registarske oznake, prepoznavati incidentne situacije na cesti poput rasutog tereta, prometne nesreće te detektirati i prolazak vozila kroz crveno svjetlo, kao i brzina kretanja vozila. Svi podaci prikupljeni s tih kamera bit će dostupni i policiji. S prometnica će se prenositi i slike da bi se vozače informiralo o trenutačnim uvjetima na cestama.

Visoka kvaliteta slika

A s obzirom na ograničenost komunikacijske infrastrukture smještene uz državne ceste, podaci sa svih kamera i drugih uređaja na lokacijama prenosit će se putem mobilne mreže. U Cestama kažu da će kvaliteta slike biti vrlo visoka, a kapacitet snimanja ovisit će o broju kamera i kvaliteti pohranjenih podataka. Snimljeni materijali skladištit će se minimalno 48 sati.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.