DRŽAVNI TAJNIK MARIO ANTONIĆ PREDSTAVIO NOVI NATJEČAJ
“Integrator” potiče povezivanje poduzeća, koja po projektu mogu povući od dva do 38 milijuna kuna

Državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta Mario Antonić u prostorima HDZ-a u Krapini predstavio je novi natječaj Ministarstva gospodarstva – “Integrator“, za sufinanciranje inovacija procesa i/ili poslovanja organizacije konzorcija malog i srednjeg poduzetništva, za uspostavljanje dugoročnih dobavljačkih odnosa vrijednosti s drugim poduzećima, tzv. “Integratorima“. Ukupno raspoloživa bespovratna sredstva iznose 100 milijuna kuna.

Od 30. ožujka

Antonić je rekao kako je cilj potaknuti mala i srednja poduzeća da se udruže u konzorcije, minimalno tri poduzeća i da kreiranjem zajedničkih inovativnih proizvoda ili usluga uspostave dobavljački odnos s “Integratorom”, a taj “Integrator” je jedna četvrta firma izvan tog konzorcija, koja će njihove inovativne proizvode i usluge nabavljati, odnosno, kupovati i prodavati na tržištu.


 – Potrebe za takvim javnim pozivom identificirane su kroz jačanje konkurentnosti gospodarstva, na način uključivanja malih i srednjih poduzeća, prije svega u globalne lance vrijednosti. Bespovratna sredstva dodjeljuju se putem Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.” iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu trajno otvorenog poziva s rokom za podnošenje projektnih prijedloga od 30. ožujka do 29. lipnja. Kako se projektne prijave zaprimaju, tako se i kreću njihove obrade, dakle, provjera, evaluacija i vrednovanje. Nakon toga se sklapaju ugovori i dodjeljuju sredstva. Minimalna potpora po jednom projektu je 2.000.000 kuna, a maksimalna 38.000.000 kuna – istaknuo je Antonić te dodao kako su prihvatljive kategorije troškova za inovacije procesa i organizacije poslovanja troškovi plaća i osoba koje rade na projektu, neizravni troškovi po stopi od 15 posto izravnih troškova osoblja, amortizacije instrumenata i opreme, troškovi istraživanja temeljem ugovora s drugim stranama, troškovi znanja i patenata i bespovratni PDV, dok se kroz potpore male vrijednosti financiraju informiranje i vidljivost prema prijavljenoj dokumentaciji, upravljanje projektom, revizija projekta, troškovi pomoćnih usluga i vanjskih usluga.

Realizacija poslova

– Ako to objasnimo na nekom praktičnom primjeru, pokušajmo si zamisliti da se udruže tri poduzeća u kojem jedno posjeduje ekspertizu u softveru, drugo u hardveru, dakle u strojnom dijelu – strojevima, računalima, linijama i proizvodnim kapacitetima i treće posjeduje ekspertizu dizajna tih proizvoda i oni se udruže u zajednički projekt i imaju ideju kako taj zajednički projekt uklopiti i dizajnirati, te ga predstaviti “Integratoru“, kupcu u tom lancu vrijednosti, koji može biti međunarodna korporacija ili nacionalna korporacija i na osnovu takve ideje i sklapanja ugovornih obveza, predstave takav projekt i to im donosi realizaciju novih poslova. Željeli bismo da prijava bude dovoljno da se potroši kompletna alokacija i veseli nas da tako možemo podržati hrvatsko gospodarstvo. Vjerujem da će to postati ustaljena praksa, da će ovaj projekt biti probni poziv i da ćemo u sljedećem financijskom razdoblju biti u prilici pripremiti ovakve ili slične natječaje u puno većem opsegu. Za sva pitanja, na raspolaganju smo poduzetnicima – zaključio je Antonić. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.