Dvor Trakošćan
“Šetnja uz jezero u budućnosti će se opet naplaćivati, a cijena sigurno neće iznositi jednu kunu”

Zbog aktualne situacije s COVID-om 19, nakon ponovnog otvaranja Dvora Trakošćan za javnost 27. travnja, ukinuta je naplata ulaska u park. Podsjetimo, ulazak u područje trakošćanske park – šume s jezerom počeo se naplaćivati 1. travnja 2018. godine, po cijeni od jedne kune, kako su nam tada pojasnili, prvenstveno s ciljem evidentiranja broja posjetitelja koji ulaze u kulturno dobro.

Širenje zaraze

Međutim, kako doznaje Varaždinski.hr, naplata je u travnju ove godine ukinuta “s ciljem smanjivanja kontakata između djelatnika i posjetitelja, odnosno potencijalnog širenja zaraze”.

– Ponovno uvođenje naplate ulaska u park trenutno nije u planu, budući da situacija oko epidemije nije još gotova – rekli su za Varaždinski.hr te dodali da u budućnosti svakako planiraju ponovno vratiti naplatu, ali trenutno nije moguće definirati kad točno.

– To ovisi i o gospodarskoj i financijskoj situaciji te o realizaciji još planiranih zahvata na uređenju park-šume s jezerom. Naknadno će se odrediti i nova cijena ulaska u park, koja sigurno neće iznositi jednu kunu – najavljuju.

Radno vrijeme

Kao i na druge kulturne ustanove, epidemija COVID-a 19 negativno je utjecala na rad Dvora Trakošćan. Radno su vrijeme prilagodili aktualnoj situaciji, pa su tako otvoreni od 10 do 18 sati, s time da su i dalje dostupni posjetiteljima svaki dan u godini.

– Što se broja prodanih ulaznica za muzej tiče, u usporedbi prvih osam mjeseci tekuće godine s istim razdobljem prošle godine, bilježimo minus od 59,5 posto. Taj pad se odrazio i na prihode od prodanih ulaznica, koji su za 55,3 posto manji – rekli su iz Dvora Trakošćan za Varaždinski.hr.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.