HT je jučerašnji kvar otklanjao čak šest sati, a brojni korisnici slali su pritužbe putem društvenih mreža. Jedan je tweet oborio s nogu....
“Jeste probali ugasiti i upaliti?”

Hrvatski Telekom u utorak je zabilježio poteškoće u radu mobilnih i fiksnih usluga. Uzrok kvara bilo je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške. Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je šest sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch.
Naravno, čitava je situacija izazvala brojne reakcije korisnika na društvenim mrežama, a djelatnicimi HT-a strpljivo su odgovarali na brojne upite, pritužbe i kristike tijekom cijelog dana.
No, jedan je tweet posebno zapeo za oko javnosti pa se proširio i svim drugim društvenim mrežama.

– Pozdrav, trenutno imamo poteškoća u radu fiksne i mobilne mreže u cijeloj zemlji te intenzivno radimo na otklonu. Ljubazno molimo za strpljenje i razumijevanje. Mateja – napisao su iz Hrvatskog Telekoma.

– Jeste probali ugasiti i upaliti? – upitao ih je jedan twiteraš i tako pokupio simpatije brojnih korisnika društvenih mreža, a nasmijao je i djelatnike HT-a.

– Well played, well played! Trudimo se zaista da se poteškoće otklone u što kraćem roku pa molimo za strpljenje i razumijevanje. Dejan S. – odgovorili su mu, na što je muškarac napisao “Bitno je kad sve prođe imat’ dobar izgovor.”

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.