KAKO JE PROŠAO "TJEDAN ODMORA VRIJEDAN": Znatno jeftinije no inače, turisti i domaći gosti su mogli iskoristiti više od 400 ponuda iz svih dijelova Hrvatske
NIJE BILO ZA PROPUSTITI: Priliku da posjete Plitvička jezera za 50 kuna iskoristilo gotovo 30.000 gostiju

Prvi “Tjedan odmora vrijedan”, zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, koji se održao od 16. do 25. listopada, uspješno je završen. Brojni hrvatski građani i inozemni gosti u promotivnom su tjednu po 50 posto povoljnijim cijenama mogli iskoristiti jednu od ukupno 424 ponude i usluga iz svih dijelova Hrvatske.

Veliki odaziv

– Zahvaljujem svima koji su se uključili u projekt “Tjedan odmora vrijedan”, turističkim subjektima s velikim brojem ponuda, ali i svim turistima koji su potvrdili svoje rezervacije te sudjelovali u istraživanju kulturnih, prirodnih, gastronomskih i drugih bogatstava Hrvatske. Veseli me izuzetno veliki odaziv posjetitelja parkovima prirode i nacionalnim parkovima, što govori kako svi želimo boraviti na svježem zraku, biti fizički aktivni, ali i da su ovakve ponude uistinu vrijedne – poručila je ministrica turizma i sporta, Nikolina Brnjac, na koju se nadovezao direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić:

– Zadovoljni smo vrlo dobrim odazivom turističkih subjekata i građana koji su podržali prvi Tjedan odmora vrijedan. Zahvaljujem se pružateljima usluga u turizmu koji su svoje ponude i usluge učinili dijelom našeg projekta, a veliko hvala upućujem i svim građanima koji su iskoristili priliku i kroz ovu akciju bolje upoznali Lijepu našu. Svjesni smo izazovnog trenutka u kojem je projekt pokrenut, no brojne pozitivne reakcije svjedoče o njegovoj uspješnosti – istaknuo Staničić, napomenuvši kako će se akcija u narednim godinama provoditi dva puta godišnje, u proljeće i u jesen s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.  

Među brojnim turističkim subjektima u akciji su sudjelovali nacionalni parkovi te parkovi prirode, među kojima i Nacionalni park Plitvička jezera, koji je svim posjetiteljima ponudio ulaznice po pristupačnoj cijeni od 50 kuna, a ovaj je park u desetak dana posjetilo gotovo 30 tisuća gostiju. Odlične rezultate bilježi i Nacionalni park Krka kojeg je u promotivnom tjednu posjetilo 2700 turista, dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u istom razdoblju prodao više od 500 ulaznica. U Parku prirode Biokovo iznimno su zadovoljni ostvarenim rezultatima jer je u sklopu akcije prodano više od 3000 ulaznica, a većina gostiju posjetila je najnoviju turističku atrakciju “Skywalk”.

Odlične rezultate ostvario je i slatkovodni akvarij Karlovac – Aquatika, koji je zabilježio 1500 posjetitelja, odnosno tri puta više od uobičajenog broja posjetitelja u ovo doba godine.

Daljnje unaprjeđenje

Više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja na web stranici “Tjedan odmora vrijedan” prosječno provelo tri minute proučavajući ponude, a pritom najviše posjetitelja stranice dolazi s područja grada Zagreba te Splitsko – dalmatinske, Primorsko – goranske i Istarske županije. Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja cjelokupnog projekta među subjektima se trenutno provodi i anketni upitnik kako bi se dobile povratne informacije koje će ovaj projekt u narednim godinama učiniti još boljim.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.