INVESTICIJA OD 230 MILIJUNA EURA
Tele 2 od danas ima novo ime, sljedeće godine uvode optiku i 5G mrežu

Tele2 od utorka se zove Telemach Hrvatska, najavili su iz United Grupe, matične kompanije tog telekoma koja ima sjedište u Nizozemskoj. United Grupa tijekom sljedećih pet godina planira uložiti do 130 milijuna eura u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska. Investicije će biti usmjerene u proširenje pokrivenosti mrežom, cjelovito poboljšanje kvalitete mobilne usluge i uvođenje ultrabrze 5G mobilne mreže s početkom u 2021. godini.

Uz to će do 100 milijuna eura uložiti u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

“Tom investicijom Telemach Hrvatska uskoro će omogućiti najbolju kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge zajedno s najboljom fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj. Za naše postojeće i nove korisnike to znači da će na raspolaganju imati cjelovitu ponudu najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i iskustvom korištenja“,  rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska.

United Grupa kupila je Telemach Hrvatska u svibnju 2019. godine. Riječ je o prvoj akviziciji nakon što je BC Partners postao vlasnik United Grupe u ožujku iste godine, što je ujedno bila i jedna od dosad najvećih transakcija u jugoistočnoj Europi. Telemach Hrvatska nastavit će korisnicima nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će tijekom 2021. godine.

Do kraja 2020. godine United Grupa imat će oko 10 milijuna korisnika i 11.000 zaposlenika u sedam država. Trenutačno u Hrvatskoj zapošljava oko 950 zaposlenika i spremni su za daljnji rast, javlja Poslovni dnevnik.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.