U Krapini župan Kolar i direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld održali sastanak na temu zajedničke turističke promocije grada Zagreba i KZŽ
“Zagorje, bajku na dlanu želimo pozicionirati kao najbolju turističku kontinentalnu destinaciju – udruživanje snaga sa Zagrebom logičan je potez na putu ka ostvarenju tog cilja”

U Krapini su u utorak župan Željko Kolar i direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld održali radni sastanak na temu zajedničke turističke promocije grada Zagreba i Krapinsko – zagorske županije.

Around Zagreb

Bienenfeld je rekla da je lani  pokrenuta kampanja Around Zagreb – Blizu grada, blizu srca, destinacijska kampanja koja se obraća emitivnim tržištima, ali i domaćim gostima. 

– Kampanja promovira turističku ponudu glavnog grada RH te Zagrebačke županije, a cilj joj je stvaranje dodatnog sadržaja za turiste koji posjećuju Zagreb. Kampanja je polučila uspjeh u Ukrajini, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Poljskoj te na tržištu SAD-a a promo film kampanje ima 2.250.000 pregleda. S ciljem dodatnog jačanja ponude, želja nam je da u ovaj projekt bude uključena i destinacija ‘Zagorje, bajka na dlanu’ – objasnila je direktorica Bienenfeld.

 Župan Kolar podržao je ideju.

– Krapinsko – zagorska županija i Grad Zagreb imaju duboku povezanost na brojnim poljima i logično je da se dodatno povezujemo i kad je u pitanju resor turizma. S punim pravom možemo reći da je ‘Zagorje, bajka na dlanu’ top destinacija, perjanica kontinentalnog turizma u Hrvatskoj koja ima brojne termalne izvore, bogatu kulturnu baštinu, enogastronomsku ponudu, vjerski turizam i izuzetno veliki potencijal za daljnji razvoj zdravstvenog turizma te sve širu lepezu ponude različitih oblika aktivnog turizma. Ukratko, Zagorje je sve ono što svaki posjetitelj samo poželjeti može – kazao je Kolar, dodavši da je to rezultat strateškog promišljanja i provedbe Masterplana razvoja turizma.

Dolasci i noćenja

– U njemu smo si  zadali visoke ciljeve, koje želimo i možemo ostvariti. U prilog tome govori da su od 2013. godine dolasci povećani za 145 posto, a noćenja za 131 posto. Našu turističku destinaciju ‘Zagorje, bajku na dlanu’ želimo i dalje iz dana u dan dizati i pozicionirati ju kao najbolju kontinentalnu turističku destinaciju – ne samo u Hrvatskoj, već i šire. Udruživanje snaga sa glavnim gradom Hrvatske logičan je potez na putu ka ostvarivanju tog cilja – zaključio je Kolar.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.