Organizatori oduševljeni
Ovogodišnji Eurosong gledalo je 183 milijuna ljudi, gledanost među mladima porasla za sedam posto

Ovogodišnje natjecanje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su u ponedjeljak organizatori iz Europske unije radiotelevizija (EBU). Veliko finale, održano 22. svibnja u Rotterdamu, imalo je 40,5 posto udjela u gledanosti, što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019., piše Jutarnji list.

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine “share” gledanost narasla na 52,8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine.

Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50,6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4,3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina.

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5,4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine, u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78,5 posto.

No, nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći “share” u odnosu na bilo koje tržište – iznenađujućih 99,9 posto.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.