Nika Ilčić, Marina Orsag, Mario Roth i još šest influencera potpisalo prvi etički kodeks
U Hrvatskoj se okupila prva svjetska generacija “dobrih influencera”

Nakon dvodnevnih radionica u Hotelu “Kaj“ u Mariji Bistrici, u petak je potpisan prvi etički kodeks za ‘influencere’, a potpisalo ga je devet ‘influencera’ čime su postali prva svjetska generacija “dobrih influencera”, odnosno prvi “The Good Influence Movement” ‘influenceri’.

Svečano potpisivanje i predstavljanje održalo se u hotelu “Esplanada“ u Zagrebu i tako je globalna inicijativa hrvatske komičarke Marine Orsag, zaživjela u praksi zahvaljujući ogromnom angažmanu Tamare Puhovski i njenog ‘Impact House-a’, te pokroviteljstvu Francuske Ambasade, Norveške Ambasade i dva ranije navedena hotela.

Nika Ilčić, Fran Lauš, Alma Bunić, Matea Frajsberger, Jelena Marković, Ana Ude, Mario Roth, Leon Zrile i Marina Orsag od petka su tako ambasadori ovog projekta i nadaju se da će im se uskoro pridružiti još puno ‘influencera’.

– Ponosna sam što je ovaj projekt, ne samo uspio okupiti ‘influencere’ na radionicama, već ih i oduševiti na svim razinama. Jedva čekam da nas bude puno u “vojsci” dobrih ‘influencera’ kako bi što bolje, jače i šire mogli donositi pozitivu i mijenjati naš svijet u boljem smjeru. Jako sam zahvalna svim partnerima u projektu kao i ‘influencerima’ s kojima sam oduševljena – rekla je Marina Orsag.

Uz stručnjake, na radionicama se prolazilo kroz razne edukacije o etici, društvenoj odgovornosti, provjeri činjenica, ali i ostalim stvarima bitnima za javni utjecaj. Svi su ‘influenceri’ prihvatili edukacije i aktivno se uključivali u iste. Osim pokretačica, predstavili su se i Ilija Andabak iz hotela “Kaj“ te Mateja Frajsberger i Jelena Marković.

Jelena Marković iz “Smart Change Me“ pokazala je oduševljenje cijelom ovom pričom.  

– Ovaj set edukacija je jedan od korisnijih i važnijih programa kroz koje bi svi ‘influenceri’ trebali proći. Vjerujem da svi mi želimo da pozitivno utičemo na mentalno zdravlje i da prenosimo pozitivne poruke i doprinosimo rješavanju važnih društvenih problema. “The Good Influence Movement“ je ponudio zaista fantastičan set alata za ovo i veoma je važno da što veći broj ‘influencera’ prođe kroz ovaj program – rekla je Marković.

– Ponosna sam na svoje kolege i sebe koji smo zadnjih dana na edukacijama, radionicama i raspravama učili o odgovornosti, etičnosti i utjecaju naših društvenih platformi. Uz današnje potpisivanje kodeksa, obećali smo pružati pozitivan primjer kao i do sada – rekla je Matea Frajsberger iz “Click4Chic-a“.

“The Good Influence Movement motivira i obvezuje ‘influencere’ da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja koji će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije. Pokret će imati i skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku, interpretaciju te dodijeliti ili oduzeti certifikat ‘influencerima’.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.