Odzvonilo je HT-ovom uznemiravanju građana, stigla im je paprena kazna
Ivici i Antoniji je prekipjelo pa su podnijeli prijave, evo raspleta

Hrvatski telekom i direktorica za odnose s korisnicima proglašeni su krivima i osuđeni jer je HT gnjavio potrošače pozivima nudeći im svoje usluge. Prvi slučaj dogodio se u listopadu u 11:43, u 12:44 te 13:44 sati, i to prema potrošaču Ivici na njegov broj mobitela koji je u registru ‘Ne zovi’. Zvali su ga s govornog automata s kojeg HT šalje poruke svojim korisnicima za poboljšanje usluga što zovu brigom o korisnicima, tzv. ‘Care’. 

Ivica je za portal Danica ispričao kako je tog dana zbog bolesnog djeteta bio kod kuće i svakih sat vremena zvao ga je HT i puštao svoj govorni automat. 

-Prva dva poziva sam poklopio slušalicu i nisam htio poslušati poruku do kraja, a treći poziv sam poslušao i čuo da se radi o HT-u koji mi je nudio optiku jer je uvedena na mojoj lokaciji prebivališta – rekao je Ivica. 

-Kako su zvali svakih sat vremena i nisu prestajali dok nisam poslušao govorni automat, iako sam u registru ‘Ne zovi’, sve me je to uzrujalo i prijavio sam ih Državnom inspektoratu. Mjesec dana poslije djelatnica HT-a zvala je da sad ima vremena doći instalirati optiku koju nisam tražio, niti želio – otkrio je Ivica. 

HT se pak branio kako nisu krivi jer su ga kontaktirali isključivo u svezi postojećeg ugovora u svrhu poboljšanja postojećih usluga. Dakle, radilo se o servisnim obavijestima, a ne promidžbenim porukama kojima bi se pružale nove usluge, tvrde u HT-u. 

Kako to nije bio izolirani incident potvrđuje i slučaj s početka studenoga kad je u 10:46 sati HT kontaktirao i nudio svoje usluge i Antoniji na njezin mobitel koji je također u registru ‘Ne zovi’. I ona je, dakle, bila upisana u registar potrošača koji ne želi primati pozive u okviru promidžbe ili prodaje iz članka Zakona o zaštiti potrošača. 

Antonija je za Danicu otkrila kako ju je HT preko svojih djelatnika kontaktirao u više navrata na broj njenog mobilnog telefona i svaki put bi rekla “ne zanima me” i poklopila slušalicu. 

-Dana 2. studenog djelatnik HT nazvao me i nudio usluge, a ja sam ga tada pitala zašto me zovu ako je moj broj u registru ‘Ne zovi’. Odgovorio je kako A1 prodaje imenike i tako su došli do mog broja. Nazvala sam A1, oni su rekli da to nije istina i neka se obratim HAKOM-u, što sam učinila te izvršila prijavu – prisjeća se Antonija. 

HT je u slučaju Antonije već prilikom provođenja inspekcijskog nadzora priznao počinjenje prekršaja koji mu se stavlja na teret te zbog tog izražava žaljenje. Obećava kako će i dalje poduzimati sve potrebne mjere da se isto više ne ponovi. 

Sutkinja ih je na koncu proglasila krivima i kaznila zbog kršenja odredaba Zakona o zaštiti potrošača. HT, tako, mora platiti kaznu od 4000 eura, a direktorica za korisnike 2000 eura. Oboje moraju podmiriti i po 66 eura troškova prekršajnog postupka. 

Presuda prekršajne sutkinje je nepravomoćna te se na nju mogu žaliti u zakonom propisanom roku. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.