Ljubiteljica brzine "pali" i društvenim mrežama
˝Volim automobile i obožavam se utrkivati, muškarci misle da ne znam ništa jer sam žensko˝

Ona je otkrila da muškarci pretpostavljaju da ona ne zna ništa o svijetu automobila samo zato što je žena, a svoju je ljubav prema automobilima razvila još 2019. kada je kupila prvi automobil.

Rebecca Cox (23) voli brzu vožnju i često je osuđivana u automobilskoj zajednici jer je žena. Voli se utrkivati u svom ljubičastom Mustangu, a otkako je zaradila na svojim živahnim fotografijama koje objavljuje na Instagramu, Britanka je uspjela financirati svoju strast kupnjom svog auta iz snova.

– Mnogi pretpostavljaju da zbog toga što sam žensko ili ne znam ništa o autu koji vozim ili očekuju da znam apsolutno svaku sitnicu o svom autu – rekla je i dodala:

– Nisam se bavila automobilima od djetinjstva i ne znam sve o svom automobilu, ali volim učiti i uživam u procesu. Ne pretvaram se da znam što radim, ali kao i svi drugi, svi moramo negdje početi.

Nakon što je provela vrijeme prikupljajući pratitelje unutar zajednice ljubitelja auta na internetu, Rebecca je zatim kupila Ford Fiestu, koju je počela modificirati. A onda je uspjela kupiti Ford Mustang, zahvaljujući prihodima koje je počela zarađivati na društvenim mrežama.

Rebecca je zagrizla i odvela auto na svoju prvu utrku.

– Prošle godine odlučila sam se voziti svojim Mustangom na stazi. Nikada se u životu nisam utrkivala i bila sam apsolutno prestravljena, pogotovo dok su svi gledali. Učinila sam to jer sam željela dokazati sebi da mogu, čak i ako ne pobijedim nijednu utrku. Toliko mi je djevojaka nakon toga poslalo poruku rekavši da je nevjerojatno što sam to napravila s tako malo iskustva, da one to nikad ne bi napravile – priča Rebecca, piše 24 sata.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.