Otvorene ponude za izgradnju prve etape brze ceste Varaždin – Ivanec – Lepoglava - Krapina
STRIČAK: Ivanečko i lepoglavsko područje više neće biti prometno “slijepo crijevo”, a cesta će preuzeti i sav teretni promet

U Hrvatskim cestama d.o.o. u Zagrebu danas su otvorene ponude u postupku javne nabave za izgradnju prve etape brze ceste Varaždin – Ivanec – Lepoglava – Krapina.
Procijenjena vrijednost izgradnje prve faze brze ceste za dionicu Varaždin – Cerje Tužno je 34 milijuna eura bez PDV-a, a u postupku javne nabave pristigle su četiri ponude.

Približavanje turistima

– Varaždinska županija je izgradnju brze ceste Varaždin – Krapina uvrstila kao jedan od sedam prioriteta u Razvojni sporazum Sjever, što dovoljno govori o njenoj važnosti. Osim što će spajati dva županijska središta, Varaždin i Krapinu, jednako je značajno što ivanečko i lepoglavsko područje više neće biti prometno “slijepo crijevo”. Njenom izgradnjom kulturna i prirodna dobra, među kojima su dvorac Trakošćan, spilja Vindija, ugasli vulkan Gaveznica, ljepote Ivanščice i Ravne gore, “približit” će se turistima i svijetu. Konačno, od posebne je važnosti što će brza cesta olakšati svakodnevni život stanovnika koji žive na tom području, jer će s državnih i županijskih cesta sav teretni promet biti preusmjeren na novu prometnicu. Nadamo se da će investitor Hrvatske ceste u planiranom roku završiti postupak javne nabave te da će radovi što prije početi. Ovime će biti započeta izgradnja mreže brzih cesta na području Varaždinske županije – rekao je župan Anđelko Stričak.

Forsiranje jedne strane?

Cesta bi dakle trebala završiti u Krapini, međutim, Zagorci još ne znaju kojom trasom. Potvrdio nam je to još jednom župan Kolar:
– Ako imate županiju koju ćete forsirati, teško da možemo govoriti o ukupnoj investiciji, nego možemo govoriti o dijelovima investicije. Nije logično, niti normalno da se na području naše županije raspravlja o pet mogućih trasa ceste, da su se isfiltrirale dvije, i da mi još nismo sjeli, pritom mislim na Ministarstvo, Hrvatske ceste, Županiju, Grad Krapinu i naše gradove i općine, da to izanaliziramo i kažemo da je za nas konkretna trasa prioritet i da se počne s otkupom zemljišta, pripremom dokumentacije i ostalo. Dakle, mi imamo za sada još dvije moguće trase, iako za mene nema dileme, to je trasa preko Jesenja do Krapine. U Varaždinskoj županiji, s druge strane, već postoje ishođene građevinske dozvole na nekim dijelovima i radovi kreću. Ja čak ne mogu demantirati ministra Butkovića jer možda stvarno jest prioritet cesta kroz Varaždinsku županiju, ali zdrav razum nalaže da ne može isti projekt biti u toliko različitim fazama. Tu kasnimo dvije godine, no Ministarstvo, Vlada i Hrvatske ceste su očito odredile prioritet u ovom slučaju. Neka me netko demantira – kaže Kolar.  

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.