PRVI GLAS ZAGORJA: Zbog iznimne posjećenosti u samo sat i pol otišlo 350 kilograma purice
FOTOGALERIJA: Gastro ponuda na svjetskoj razini oduševila posjetitelje

Kroz 55. godina postojanja festivala Prvi glas Zagorja u Svetom Križu Začretju program se obogaćivao iz godine u godinu. Uvijek se gledalo kako upotpuniti s novitetima, a prije tri godine uvedena je gastro ponuda i to s naglaskom na puricu. Dokaz kako je to bila odlična ideja je današnja iznimna posjećenost prostoru Banovine.

Koliko je to bio iskorak u pravom smjeru posvjedočio je načelnik Marko Kos.

– Unutar cijelog događanja od osam dana, napravili smo nešto novo i drugačije. Ova purica i mlinci su uistinu interesantan i korak više doživljaj, a najbolja nagrada za ovu treću godinu nam je veliki broj posjetitelja. Prezadovoljni smo kao organizatori ove, na svjetskoj razini, gastro ponude – poručio je načelnik Kos dodavši kako u samo sat i pol vremena je otišlo 350 kilograma purice. Valja napomenuti kako se sve delicije mogu probati cijeli tjedan u restoranima, a pregršt sadržaja se nalazi na svetokriškom ‘pijacu’.

Ispeći puricu nije niti malo lagan zadatak, a kako bi sve prošlo u najboljem redu i na zadovoljstvo svakog nepca pobrinuo se poznati hrvatski kuhar Tomislav Špiček.

– Svake godine sve više i više posjetitelja, a purica i purana, hvala Bogu, ima. Opjevali smo ih, spekli i na kraju podijelili i to kroz razne recepte. Radili su se razni specijaliteti poput faširanaca, krpica i s povrćem, od bijelog mesa smo napravili fini pijaca sendvič s ciklom i hrenom. Koliko čujem, ljudi su zadovoljni, a to je najbitnije – rekao je Špiček koji je osobno podijelio 92 kilograma purice kroz 600 obroka.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.