Optička iluzija samo za one najboljeg vida
Koji broj vidite? Ima više znamenki nego što mislite

Optička iluzija crno-sive prugaste spirale zbunjuje društvene medije nakon što su korisnici izvijestili o različitim sekvencama brojeva u njenom središtu. Vizualna zagonetka objavljena je 16. veljače od strane @Benowine i brzo je privukla tisuće odgovora.

Među onima koji su nudili svoje odgovore bili su priznati francuski pisac o nogometu Philippe Auclair, umirovljena olimpijska plivačica Sharron Davies i radio komičar i autor Mitch Benn. Neki su tvrdili da vide samo “528” u sredini spirale, dok su drugi vidjeli dužu sekvencu “45283”.

U oba slučaja, korisnici su izrazili zabrinutost zbog toga što to može otkriti o stanju njihova vida. Drugi su se šalili da vide samo riječ “UBIJ” ili su nagađali da broj otkriva ukupan broj zabava koje je premijer Boris Johnson organizirao u Downing Streetu tijekom karantene.

Zapravo, pravi odgovor je još duži, sa sedam znamenki. Napišite u komentar potpuni broj ako ga vidite. Iluzija, negdje između psihodeličnog Magic Eye postera i zloglasne kontroverze “Koje boje je haljina?” iz 2015. godine, navodno djeluje tako što igra na osjetljivost na kontrast, aspekt očne funkcije koji nam omogućuje da razlikujemo objekte od njihovih pozadina.

Veći stupanj osjetljivosti na kontrast je koristan u uvjetima slabog svjetla ili u magli, kada je teže razaznati razliku između objekta u prvom planu i onoga što se nalazi iza njega. Zagonetka igra sličnu igru s ljudskim okom tako što stavlja zavojite linije i brojeve na različite razine, što znači da oni s izraženijom osjetljivošću na kontrast bolje mogu prepoznati sve sedam znamenki. Oni čija je ta sposobnost manje izražena možda će moći prepoznati samo kraću sekvencu.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.