NEOČEKIVANI OBRAT: Podravkini proizvodi ponovno na policama Kauflanda?
“To vam je tako u biznisu – bliže se božićni blagdani, pa tko bi se lud odrekao prometa u prosincu”

Podravka se vraća u Kaufland, otkrio je visoki menadžerski izvor iz koprivničke kompanije za portal Danica.

Nakon sukoba oko marži i cijena koji je ljetos kulminirao prekidom isporuke Podravkinih proizvoda Kauflandu, pregovaračke ekipe na koncu su uspjele postići dogovor o nastavku poslovne suradnje.

– To vam je tako u biznisu… Malo popustimo mi, malo oni i dogovor je tu. Bliže se božićni blagdani, pa tko bi se lud odrekao prometa u prosincu – ispričao je menadžer upućen u pregovore.

Podravkinih proizvoda još nema na policama Kauflanda u onoj mjeri kako je to bilo prije raskida suradnje. No, očekuju se idućih tjedana.

Kako podsjeća Danica, Kaufland je u rukavicama i vrlo oprezno govorio o tom problemu rekavši kako Podravku nisu izbacili s polica jer i dalje u ponudi imaju Lino ladu, ajvar, pasiranu rajčicu i slično.

– Neki drugi proizvodi trenutno nisu dostupni, no pregovori između Kauflanda i Podravke su u tijeku i vjerujemo da će se uskoro postići dogovor, a sve kako bi se kupcima omogućio najbolji omjer cijene i kvalitetne ponude – rekli su tada iz Kauflanda.

Iz Podravke su bili otkrili kako su prekinuli isporuku proizvoda Kauflandu jer nisu uspjeli postići obostrano prihvatljiv dogovor o uvjetima suradnje odnosno maržama i cijenama. Oni su nastupili manje diplomatski od Kauflanda.

– Kauflandov zahtjev za povoljnije uvjete, odnosno cijene, u odnosu na naše druge trgovačke partnere Podravki nije prihvatljiv a, osim toga, suprotan je i pravilima Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom – upozorili su iz Podravke.

Podravka je, inače, u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila 525 milijuna eura prodaje što je rast od 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit iznosila je 39 milijuna eura i bila je veća za 10 posto.

Brojke u prva tri kvartala pokazuju kako Podravkina prodaja ipak nije trpjela zbog sukoba s Kauflandom kojem od početka ljeta ne isporučuju proizvode.

Tako je na tržištima Hrvatske i Slovenije u sektoru prehrane najveći rast prodaje od 11 milijuna eura (7,5 posto više nego lani) ostvario upravo retail, odnosno maloprodajni kanal s velikim trgovačkim lancima kao najvećim partnerima.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.