Tek 29 kilometara prošao je za 70 minuta
Poznati Britanac iskušao vožnju vlakom u Hrvatskoj! “Bilo je depresivno”

Britanac Paul Bradbury koji godinama živi u Hrvatskoj, ohrabrio se i kupio kartu za vlak od Osijeka do Erduta. Vlak od Osijeka do Erduta vozi brzinom od 25.54 kilometara na sat te putovanje traje više od sat vremena, a Osijek je od Erduta udaljen samo 29 kilometara, piše Index.

Bradbury je snimio vlog u kojemu se vidi kako kupuje kartu, a djelatnik HŽ-a ga prepoznaje.

Predviđeno je bilo da će putovanje od 30 kilometara potrajati 70 minuta, a povratna vožnja bila je zakazana 35 minuta nakon dolaska vlaka u Erdut.

Bradbury se snimio u vlaku koji je išao brzinom od 25.54 kilometara na sat, a u jednom trenutku se vidi maleni automobil koji je, iz perspektive vlaka, projurio cestom.  

– Učinilo mi se da je pored mene prošla Rimac Nevera – našalio se.

– Ovo je depresivna vožnja, da budem iskren. Idemo na sami istok Hrvatske, u Erdut. Ova regija poznata je po vinu – govori Bradbury. U vlak je ušlo šestero ljudi, a u Erdutu su izašli samo on i još jedna osoba.

U Erdutu, kaže, nije bilo nikoga. Objekt koji se nalazi na stanici bio je zatvoren za putnike.

Dok se vozio od Osijeka prema Erdutu, o mjestima kroz koja je prolazio govorio je kao o “zaboravljenom dijelu Hrvatske”. Napominje da su u bivšoj Jugoslaviji vlakovi na ovom području funkcionirali bolje te da se od Zagreba do Beograda moglo doći za tri sata.

– Ovo putovanje mi je otvorilo oči. Bilo je depresivno. Ovo pokazuje da u Hrvatskoj hitno moramo promijeniti infrastrukturu željeznica – kaže.

Na kraju napominje da je vlak bio čist i topao te da je došao na vrijeme.

Video možete pogledati OVDJE.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.