Inicijativom Caritasa Župe sv. Jelene Križarice u Zaboku i uz koordinaciju sa stručnom službom OŠ Ksavera Šandora Gjalskog Zabok, na čelu s pedagoginjom Ružicom Kotarski i vjeroučiteljima Ksenijom Miškulin i Danijelom Cvetkom, prošle je godine pokrenut projekt posvećen djeci, prvenstveno osnovnoškolcima koji imaju poteškoća u učenju i praćenju nastave.
U Zaboku djeluje Škola brzog čitanja i mudrog učenja koju vodi profesorica Dijana Žigman, ujedno i volonterka u župnom Caritasu.
Žigman je potpuno besplatno ponudila svoje usluge za uključenje troje djece u program “Mudro učenje od prvog koraka“, a nastavu vodi certificirana profesorica. S obzirom na to da se program pokazao iznimno uspješnim, ukazala se potreba za uključenjem još djece u program. Župni Caritas sv. Jelene Križarice uputio je zamolbu renomiranoj zabočkoj tvrtki Valoviti papir – Dunapack za pomoć u financiranju spomenutog projekta i programa.
Tvrtka Valoviti papir – Dunapack u pravilu tijekom godine daje razne donacije i do sada su pripomogli mnogim udrugama, sportskim klubovima, crkvama i bolnicama, i to ne samo u Zaboku, već i na području cijele Krapinsko – zagorske županije. Direktor tvrtke Zvonimir Čuljak, odmah je prepoznao ovaj projekt i akciju te je odlučeno da će tvrtka donirati novčana sredstva u obliku plaćanja školarine.
– Svako ulaganje u najmlađe jedna je od najpametnijih investicija koju zemlja može imati – ističu iz tvrtke Valoviti papir – Dunapack.
Voditelj župnog Caritasa Marko Bilić zahvalio je tvrtki Valoviti papir – Dunapack i direktoru na financijskoj potpori u ovom projektu te dodao kako Caritas Župe sv. Jelene Križarice u Zaboku, uz podršku župljana i ljudi dobre volje, svoje karitativno djelovanje usmjerava prema socijalno ugroženim članovima župne zajednice, ali i istovremeno nastoji senzibilizirati ostale župljane za probleme korisnika Caritasa.
Dodajmo još da je osnovni cilj obrazovnog programa “Mudro učenje od prvog koraka“ poticanje razvojnih sposobnosti djece ranog školskog uzrasta, kao i pomoć u svladavanju poteškoća u učenju – čitanju, pisanju, računanju, organizaciji i izdvajanju važnih elemenata iz gradiva, usmenom izražavanju te razvoju samopouzdanja kod djece.









