U svakom slučaju koristite prirode boje za uskršnje pisanice
NIKAD DOSTA OPREZA: Zbog ovog razloga nije pametno kupovati obojena kuhana jaja u trgovinama

Bojanje jaja i pisanice su u mnogim dijelovima Europe dio Uskrsa. Ali obojena jaja u Njemačkoj se prodaju čitave godine. Glavna navala je ipak uoči Uskrsa, piše Fenix magazin

Ali postoje iznimke za prerađena jaja. Evo na što morate obratiti pozornost, posebno u vrijeme Uskrsa. 

Trenutno postoje razni uskrsni proizvodi dostupni za kupnju u supermarketima i diskontima kao što su Edeka, Netto, Aldi, Lidl i Co. 

Ne samo čokoladna jaja, već i kuhana, obojena jaja su vrlo popularna. Međutim, oni često leže na policama neohlađeni tjednima prije toga. 

Inače, potrošači uvijek mogu provjeriti podrijetlo, uzgoj i rok trajanja jaja, ali nažalost stvari su drugačije s “prerađenim” jajima. Za takva jaja nema zahtjeva za označavanje. 

Zapravo, gotovo da više nema svježih jaja iz kaveznog uzgoja, a većina Nijemaca preferira samo jaja iz slobodnog uzgoja. Međutim, mnoge se kokoši još uvijek drže u kavezima. Upravo se ta jaja često prodaju kao šarena uskrsna jaja u supermarketima. 

Ako ipak želite kupiti “prerađena” jaja, potražite logo “KAT” na pakiranju. To jamči da se kokoši ne drži u kavezima. 

Iako su obojena jaja iz supermarketa praktična, mišljenja su različita kada je riječ o bojama. Neke odobrene prehrambene boje sadrže takozvane azo boje, za koje se tvrdi da imaju negativan učinak na dječju aktivnost i pozornost. 

Časopis za potrošače “Ökotest” stoga preporučuje da svoja uskrsna jaja bojite sami prirodnim bojama. Za to su idealne namirnice poput cikle, borovnica, špinata, kurkume i crvenog kupusa. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.