Drže više od 50 posto tržišnog udjela u segmentu turske kave
KAVOPRIJE: Hrvati najviše piju Franckovu kavu, evo koju vole Srbi, Slovenci i u BiH

Poznata hrvatska kompanija ostvarila je lani blizu 102 milijuna eura prihoda, što je šest posto više nego prethodne godine, prenosi Danica.

Neto dobit hrvatskog lidera u prodaji kave Francka pritom je iznosila 2,8 milijuna eura i manja je za čak 25 posto u odnosu na predlani.

Franck je lani imao oko 370 zaposlenih, odnosno desetak više nego pretprošle godine. Prosječna neto plaća u kompaniji iznosila je oko 1650 eura mjesečno, što je 50-ak eura više nego godinu ranije.

Srbijanski Strauss

Franck će 21. svibnja održati skupštinu dioničara na kojoj će se donijeti odluka da cjelokupna dobit ostaje u tvrtki. Imenovat će se i novi nadzorni odbor u kojem će u idućem mandatu sjediti Dubravko Artuković, Tatjana Rukavina i Vice Mandarić.

Protekla godina obilježena je još jednom bitkom za tržišne udjele u regiji s najjačim takmacem, Atlantic grupom koja je vlasnica Grand kafe u Srbiji i Barcaffea u Sloveniji, a ove su godine preuzeli i srrbijanski Strauss s kojim kontroliraju 50 posto tamošnjeg tržišta.

Atlantic je na prodaji kave lani ostvario ukupno oko 200 milijuna eura prihoda uz rast od 8 posto, a sa Straussom to će se ove godine popeti na oko 230 milijuna.

No, Franck je i dalje lider na tržištu Hrvatske – u maloprodaji i Horeca kanalu (hoteli, restorani, kafići) – a Atlantic je najjači u preostalom dijelu regije.

Espresso

– Sukladno našoj strategiji, najveći dio aktivnosti fokusiran je na jačanje i očuvanje naše pozicije u kategoriji svježe pržene mljevene kave, gdje smo unatoč jakoj konkurenciji uspjeli sačuvati liderske udjele na tržištima Srbije, BiH, Slovenije i Sjeverne Makedonije – kažu u Atlanticu i nadodaju:

Najveći rast prodaje lani smo ostvarili na hrvatskom tržištu, što nam je omogućilo da zauzmemo drugo mjesto u kategoriji svježe pržene mljevene kave – tumače u Atlanticu.

Prema neslužbenim informacijama, Franck u Hrvatskoj drži više od 50 posto tržišnog udjela u segmentu turske kave, a Barcaffe je na više od 20 posto.

U lancu Horeca (ugostiteljstvo) u segmentu espresso kave Franck je, ističu u toj tvrtki, također tržišni lider u Hrvatskoj s udjelom od otprilike 35 posto.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.