Nema dokaza da je djelotvorno, ali svi su za ovim poludjeli
Novi izum generacije Z. Slamkom protiv bora

Generacija Z osmislila je novi trend koji je preplavio TikTok – “slamkama protiv bora”. Naime, mladi koriste slamke koje imaju nastavak za usta pomalo drugačiji od onih običnih slamki. Tvrde da im to pomaže u izbjegavanju upotrebe mišića lica te naprezanja usana. Naravno, ne postoje nikakvi znanstveni dokazi da je to točno, no pripadnici generacije Z poludjeli su za ovim trendom. Snimke na TikToku pod hashtagom #antiwrinklestraw imaju milijune pregleda, piše Index

Liječnica i osnivačica lanca kozmetičkih klinika Leah Totton komentirala je ovaj trend za The Telegraph.  

– Nema dokaza da su ovakve slamčice učinkovita metoda za sprječavanje nastanka bora. Također, kad ih koristite, morate lagano napućiti usne – rekla je. S njom se složio i doktor Daniel Hunt. 

– Sve što malo uspori proces starenja imat će neki utjecaj. No hoće li ovo uzrokovati dramatično manje bora za 30 godina? Neće – rekao je. Mladima su liječnici poručili da dovoljno spavaju te da izbjegavaju alkohol i cigarete, što je, kažu, puno učinkovitije u borbi protiv bora. 

Ovaj trend izazvao je brojne reakcije na društvenim mrežama. Ljudi pripadnicima generacije Z pišu da bi “doista trebali odustati od gluposti”.  

– Život je stvarno prekratak za ovakve gluposti. Prihvatimo starenje, Zabrinuti ste zbog sitnih bora, ali bitno da pijete iz boca od čelika – neki su od komentara ispod videa na TikToku. 

– Ovo je dokaz da će žene kupiti sve za što misle da bi im moglo pomoći u borbi protiv starenja – još su neki od komentara.

@michaelascott20

Replying to @Lauren Adair so perfect for my girlies with lip flips! #antiwrinklestraw #straw #tiktokshopfinds #viralstraw #fyp

♬ original sound – Michaelascott

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.