I to nekoliko godina nakon pandemije korone
U ovoj državi još uvijek četvrtina zaposlenih radi od kuće

Obim rada od kuće je u Njemačkoj i nekoliko godina nakon pandemije koronavirusa na visokoj razini iako je u usporedbi s prijašnjim godinama u blagom padu, priopćio je Savezni ured za statistiku u Wiesbadenu.

– Prošle godine je 23,5 posto zaposlenih u potpunosti ili djelomice radilo od kuće što je blagi pad u usporedbi s prijašnjim godinama – stoji u priopćenju Saveznog ureda za statistiku. Posebno je opao broj onih koji svakodnevno rade kod kuće. U usporedbi s razdobljem prije pandemije udio zaposlenih koji rade od kuće se udvostručio. U ožujku 2022. prestala je obveza poslodavaca za omogućavanje rada od kuće kad god je to moguće uskladiti s radnim procesima, prenosi Hina.

Hrvatska je u donjem dijelu ljestvice

Najviši postotak onih koji rade od kuće bilježi IT sektor s gotovo 75 posto zaposlenih koji u potpunosti ili djelomice rade od kuće. Sličan visoki postotak bilježi se i u sektoru uprave, osiguranja i poslovnog savjetovanja. Najniži postotak bilježi zdravstveni sektor gdje je samo 6,4 posto zaposlenih povremeno radilo od kuće. Slično nizak postotak bilježi i maloprodaja i građevinarstvo.

Rad od kuće najviše su koristili mlađi zaposleni u starosnoj grupi od 25 do 44 godine što analitičari povezuju s mogućnošću brige o djeci. Njemačka se s ovim vrijednostima rada od kuće u usporedbi s ostalim članicama Europske unije nalazi u sredini ljestvice. Unutar Europske unije rad od kuće najviše koriste Nizozemci, Šveđani i Finci, a najmanje Bugari, Rumunji i Grci. U donjem dijelu ljestvice po broju zaposlenih koji koriste rad od kuće nalazi se i Hrvatska.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.