Liderova konferencija održat će se 4. srpnja u Mozaik event centru u Zagrebu
MARKETING AND SALES BY NUMBERS: Kako povećati prodaju? To će vam otkriti pravi profesionalci!

Liderova konferencija ‘Marketing and Sales by Numbers’ ove godine ulazi u svoju devetu godinu održavanja, a održat će se 4. srpnja u Mozaik event centru u Zagrebu.

Cilj konferencije je marketinškim i prodajnim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama. Ali nisu samo brojke u fokusu jer teme koje će se pretresti na ovoj konferenciji idu puno dublje. Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?

Generacija Z

Također, kroz brojne panele i predavanja konferencija i njezini sudionici bavit će se temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj’ konverziji, novim medijima i oglašavanjima na njima, kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bit će tu riječi i o reputaciji te što ona znači za prodaju, kao i o novim čudima AI pomoćnika.

Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi potrebno je za komunikaciju bez pogreške, a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. Kao uvod u panel raspravu Marko Jambrešić (iProspect/Dentsu Croatia) predstavit će istraživanje o Z-ovcima i pozornosti, a kasnije će mu se na panelu o pozornosti pridružiti Hrvoje Škurla (Pink Moon), Mia Lasić (Addiko Bank) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom).

Čari konverzije

O komunikaciji koja prodaje pričat će business communication coach Ante Mihaljević, a o tome može li tehnologija potaknuti emocionalne pokretače ispričat će Mirjana Badurina Čanak (msg global solutions). O čarima konverzije govorit će Ivan Horvat (dm Hrvatska), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek (Marker), Ana Radišić (Putem oblaka) i Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).

Marijan Palić istrest će svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku, nakon čega će uslijediti panel ‘Trendovi zakupa medija’ na kojem će sudjelovati Vedran Vereš (Telegram Media Grupa), Maja Šplajt (Real Grupa), Lucija Knežić (Emil Frey Grupa) i Hrvoje Odak (RTL Hrvatska) a moderatorica panela bit će Anamarija Horaček (mmb media agentur).

O važnosti reputacije na jednom od panela pričat će Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije), Tatjana Petričušić (Ledo plus) i Ana Bagarić (Valicon). Moderatorica panela je Sandra Babić (Lider).

Kako su iskoristili generativnu umjetnu inteligenciju za jačanje brenda i rast biznisa na panelu ‘AI report’, ispričat će Sonja Popović (msg global solutions), Ksenija Latković Kozarac (Podravka), Ana Plišić (01 Content & Technology – C3 Croatia), Mislav Malenica (Mindsmiths) i Gordan Kreković (Visage Technologies).

Stres

O stresu, koji je sastavni dio života jer se s njime ne znamo nositi te kako ga eliminirati, ispričat će nam predavač i trener Dario Mišković (Medical Yoga Centar).

‘Marketing and Sales by Numbers’ konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima…

Generalni sponzor konferencije je msg global solutions, zlatni sponzor je Ledo, srebrni sponzor Gizeh, a ostali sponzori su Arabesca, BITE ME, Borotalco, Chilly, Hipp, Marker, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Nivea, Pipi, Polleo, Rio Mare, Smac, Hrvatski telekom i UHU, dok su medijski pokrovitelji Adluux, B1 MEDIA i Press clipping. Na konferenciju se možete prijaviti OVDJE!

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.