Oštećen je za nekoliko desetaka tisuća eura
OPREZ, PREVARANTI VREBAJU: Zagorec htio kupiti kombi pa ostao bez hrpe love

Jučer je 52-godišnjak s područja Krapinsko – zagorske županije prijavio kako je s odgovornom osobom poduzeća putem internetskog oglasnika dogovorio kupnju kombi vozila.

Muškarac je putem elektroničke pošte ostvario komunikaciju s poduzećem koje prodaje vozila te dogovorio kupnju. Na e-mail 52-godišnjaka stigli su podaci za uplatu te je uplatio novac na bankovni račun poduzeća. Nadalje, shvatio je kako je podatke za uplatu dobio s lažne adrese sa sličnim podacima poduzeća s kojim je dogovarao kupnju. Oštećen je za nekoliko desetaka tisuća eura.

Kako biste lakše prepoznali prijevare i da ne postanete iduća žrtva, bitno je prepoznati glavne indikatore prijevare:

  • Slanje poveznice (linka) koji naizgled vodi na stranice trgovačkih društava koje se bave poštanskim i dostavnim uslugama s objašnjenjem kako se treba registrirati i unijeti osobne podatke
  • Lažni/kopirani izgled web stranice trgovačkih društava, lako prepoznatljiv po brojnim pravopisnim i gramatičkim greškama hrvatskog jezika, u kombinaciji sa stranim jezicima
  • Jedan od indikatora je i zahtjev za unosom podataka s debitne/kreditne kartice (broj kartice te posebice takozvani sigurnosni CVC/CVV troznamenkasti broj s poleđine kartice
  • Zahtjev za pristup internetskom bankarstvu (unos broja tokena, OTP iz tokena i APPLI2/MAC iz tokena)
  • Također, jedan od indikatora koji se pojavljuje u posljednje vrijeme odnosi se na poruke/ponude za kupovinu putem web stranice oglasno-prodajnih portala koje potencijalni prodavatelj zaprima na svoj mobilni telefon (kroz aplikacije za komunikaciju), pri čemu su zabilježene poruke s pozivnih brojeva drugih zemalja, ali i brojevi hrvatskih mreža

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.