Kampanja se provodi četvrtu godinu zaredom
I OVOG RUJNA BUDITE DIO PROMJENA: Ostanite živi i spasite živote!

U organizaciji europske mreže prometne policije ROADPOL i ove se godine od 16. do 22. rujna diljem Europe održavaju Dani sigurnosti u prometu pod geslom ‘Ostani živ i spasi živote!’. Kampanja se provodi četvrtu godinu zaredom.

Tema ovogodišnje kampanje je agresivno ponašanje sudionika u cestovnom prometu, s fokusom na rizična ponašanja vozača, upravljanje vozilima pod utjecajem alkohola, droga i lijekova te ulogu i ponašanje mladih vozača u cestovnom prometu, uključujući i organizaciju ilegalnih automobilskih utrka.

Za vrijeme provođenja ‘Dana sigurnosti u prometu’, na području svih policijskih uprava u Republici Hrvatskoj provodit će se pojačane preventivno-represivne aktivnosti s ciljem suzbijanja najtežih prometnih prekršaja iz skupine ‘četiri glavne ubojice u prometu’:

  • Brzina
  • Alkohol
  • Nekorištenje sigurnosnog pojasa
  • Nepropisna upotreba mobitela za vrijeme vožnje

U srijedu, 18. rujna, obilježit će se i Dan bez poginulih u prometu. Tog dana će se, u svim policijskim upravama na području Republike Hrvatske, dodatno pojačati preventivno-represivne aktivnosti policije s ciljem suzbijanja najtežih prometnih prekršaja, uz maksimalni broj raspoloživih policijskih službenika i potrebne tehnike.

Cilj je smanjiti broj poginulih u prometu na nulu, barem na jedan dan u kojem nitko neće poginuti na europskim cestama. Prošle godine, na Dan bez poginulih u prometu, u Republici Hrvatskoj drugu godinu zaredom nije bilo smrtno stradalih ni teško ozlijeđenih osoba.

– Odgovornim ponašanjem u prometu spasimo živote i ove godine! – poručuju iz policije.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.