Još k tome, izbor je tamo puno veći
MUKE PO POLOVNJACIMA: Isti auto u Njemačkoj jeftiniji za 2500 eura nego kod nas

Mnogi Hrvati već godinama odlaze u Njemačku po automobile, privučeni nižim cijenama i većim izborom rabljenih vozila.

Iako su informacije o troškovima i postupku uvoza lako dostupne na internetu, jedan korisnik Reddita odlučio je dodatno se raspitati o detaljima, prenosi Večernji list.

Njegovo pitanje o iskustvima s uvozom automobila iz Njemačke potaknulo je nekoliko korisnika da podijele svoja iskustva.

Jedan korisnik, koji je nedavno uvezao automobil iz okolice Kölna, opisao je svoje troškove i postupak.

– Platio sam vozilo 13.000 eura, a ostali troškovi uključuju 70 eura za autobus, 211,6 eura za tablice, oko 100 eura za vinjete i gorivo, 54 eura za certifikat proizvođača, 571,86 eura poreza, 114 eura za gospodarenje otpadom, 82 eura za homologaciju, 52 eura za tehnički pregled i 308 eura za registraciju – napisao je na Redditu.

Također je napomenuo važnost poznavanja njemačkog jezika ili pomoći prijatelja jer je u njegovom slučaju bilo potrebno dogovarati sve na njemačkom jeziku.

Drugi korisnik istaknuo je da ga je put do Njemačke i nazad koštao 450 eura, auto 19.000 eura, dok su carina, homologacija, osiguranje, tehnički pregled i registracija ukupno iznosili dodatnih 850 eura. Dodao je kako bi sličan automobil u Hrvatskoj platio barem 2500 eura više.

Jedna korisnica ispričala je kako cijela njezina obitelj vozi aute iz Njemačke.

– Sva naša vozila su iz uvoza, uglavnom iz Njemačke. Samo jedan auto smo doveli šlepom (600 eura od granice s Nizozemskom), dok smo za ostale išli osobno – opisala je postupak homologacije, carine i registracije te savjetovala da se raspita unaprijed o pojedinostima kako biste izbjegli nepotrebne troškove.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.