Crveni tepih sa stubišta zdanja u kojemu se održava Filmski festival u Cannesu svakodnevno je mijenjan od 13. do 24. svibnja, koliko je manifestacija trajala, a sada se nudi na prodaju po cijeni od jednog eura po kilogramu, prenosi Index.
Tona i pol crvenoga sintetičkog materijala po kojemu su i ove godine gazile brojne zvijezde svjetske kinematografije dobiva nov život u Marseilleu u rukama stilista, za potrebe kazališnih trupa ili modnih revija, piše francuski Le Figaro.
– Prodajemo ga kao ‘jednostavan, fini crveni filcani tepih’, a ne kao ‘tepih iz Cannesa’ – objasnila je za AFP Jeanne Ré, koordinatorica ‘Réserve des Arts’, udruge koja se bavi reciklažom otpada u kreativne svrhe.
– Ne prodajemo ovu tkaninu u marketinške svrhe, jer će se bez obzira na sve prodavati po istoj cijeni. Cilj je učiniti je dostupnom što većem broju članova – nastavila je.
– Od tepiha iz Cannesa izrađujemo klasične torbice, ali i torbe za vinske boce, šešire, futrole za naočale – prilično jedinstvene komade – pojasnila je Elsa Ramouni-Yordikian, klijentica Réserve des Arts i tajnica udruge Les Nippones, koja već više od četiri godine koristi dijelove poznatog tepiha za reciklažu.
								
															

								



								


