Možda ćete baš vi spasiti nečiji život
VAŽAN APEL: Nedostaje svih krvnih grupa – dođite darovati krv!

Zbog smanjenih zaliha krv Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu poslao je apel građanima da daruju krv.

Građani mogu dati krv u organiziranim akcijama u mnogim gradovima, kao i u Zagrebu u Petrovoj 3 te u Splitu u KBC Firule i Rijeci.

Pročelnica splitskog zavoda u razgovoru za Hrvatski radio pozvala je sve zdrave i one koji se dobro osjećaju da dođu dati krv jer su smanjene zalihe svih krvnih grupa.

Krv se može darivati u Petrovoj 3 svaki radni dan od 7.30 do 19, a raspored akcija darivanja krvi možete vidjeti ovdje

Krv se može darivati svaki radni dan u KBC Split, Zavod za transfuzijsku medicinu, Ambulanta za dobrovoljno darivanje krvi, Spinčićeva 1 (Firule)

Krv se može darivati svakodnevno na organiziranim akcijama darivanja u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj županiji. Raspored akcija nalazi se na stranicama Crvenog križa.

Građani mogu darivati krv u KBC Rijeka – Klinički zavod za transfuzijsku medicinu, novi bolnički kompleks na lokalitetu Sušak – V. Dukića 7, Rijeka.

Kriteriji za darivanje krvi su: dob: od 18 do 65 godina (do 60 godina ako osoba daruje krv prvi put. Redoviti darivatelji do 70. godine mogu darivati krv 1-2 puta godišnje, prema odluci liječnika specijalista transfuzijske medicine), tjelesna težina: iznad 55 kg, tjelesna temperatura: do 37°Cv, krvni tlak: sistolički od 100 do 180 mm Hg, dijastolički od 60 do 110 mm Hg, puls: od 50 do 100 otkucaja u minuti, hemoglobin: muškarci 135 g/L, žene 125 g/L

Muškarci mogu darivati punu krv svaka tri mjeseca, a žene svaka četiri mjeseca.

Krv mogu dati isključivo hrvatski državljani.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.