‘Efektiva Plus’ novootvoreni je obrt koji nudi usluge administrativne podrške, nabave, content marketinga i digitalnog oglašavanja. Otvorila ga je u travnju ove godine Brigita Šalamon, virtualna asistentica za administraciju, nabavu i marketing.
Završila je Srednju školu u Krapini, potom smjer ‘Ekonomika poduzetništva’ na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, a karijeru je nakon fakulteta osam i pol godina gradila u tvrtki ‘Omco Croatia’. Sada je pokrenula vlastiti biznis, a svojim klijentima nudi pouzdanu i fleksibilnu podršku, uz rješenja prilagođena svim potrebama.
Virtualni asistent
Virtualni asistent je samostalni profesionalac koji poduzetnicima i tvrtkama pruža pomoć ‘na daljinu’ (tzv. remote način), i za njih odrađuje razne zadatke u području administracije, marketinga, digitalnog marketinga, nabave, organizacije, financija, tehničke podrške i slično.
Šalamon pojašnjava da je jedna od najvećih prednosti virtualnih asistenata fleksibilnost, što za klijenta predstavlja značajnu uštedu vremena, ali i novaca.
– Najveći plus je ušteda vremena jer se klijenti mogu u potpunosti posvetiti rastu i razvoju svog poslovanja, dok se ja paralelno bavim operativom. Također, usluga virtualnog asistenta idealno je rješenje za tvrtke i ostale poslovne subjekte jer ne moraju dodatno zapošljavati radnu snagu (plaćati doprinose, bolovanja, radnu opremu i slično), već za određene poslove i zadatke, kada se javi potreba, mogu zatražiti moje usluge – pojašnjava Šalamon.

Još jedna prednost kod ovakvih usluga jest to da se suradnja može sklopiti na određeno vrijeme – po dogovoru i potrebi.
– Ako je nešto kratkoročno, virtualnog asistenta možete angažirati po satu. Ako pak imate određeni projekt na kojem trenutno radite, možete zatražiti moje usluge za vrijeme trajanja projekta. Također, može se dogovoriti i određen fond sati mjesečno, a može se i paušalno dogovoriti određeni iznos za unaprijed određen broj sati koji će se odraditi u određenom periodu. Mogućnosti su brojne – ističe mlada poduzetnica.
Lepeza usluga
Šalamon radi samostalno, a nudi usluge administracije, nabave, marketinga i digitalnog oglašavanja. U administrativnu podršku ubraja se odgovaranje na e-mailove, dogovaranje sastanaka, komunikacija s kupcima i dobavljačima te koordinacija zadataka i timova unutar tvrtke. U usluge nabave ulazi istraživanje tržišta, prikupljanje ponuda, izrada narudžbenica te praćenje isporuke i održavanje odnosa s dobavljačima. U digitalno oglašavanje ubraja se vođenje Meta i Google Ads kampanja – od izrade publike i oglasa do optimizacije i izrade izvještaja koji prate rezultate kampanje.
Što se tiče content marketinga, usluge je podijelila u nekoliko paketa, a klijenti biraju ono što im odgovara: Content Marketing Mini (za male brendove ili početnike na društvenim mrežama), Content Marketing Maxi (za redovitu prisutnost i komunikaciju s publikom) i Content Marketing Extra (za maksimalnu vidljivost i stalnu angažiranost publike).
– Prema dosadašnjem iskustvu, najtraženije su upravo usluge digitalnog marketinga, a što se tiče mojih klijenata, oni dolaze iz različitih područja djelatnosti. Primjerice, jedan od klijenata vodi trgovinu informatičke opreme, potom imam jedan obrt za čišćenje, ali i klijente koji se bave turizmom i ugostiteljstvom… Raspon je doista širok – govori Šalamon.
Iako se posao virtualnog asistenta primarno obavlja na ranije spomenuti ‘remote’ način, može se obavljati i fizički, no kako ističe Šalamon, takvi slučajevi su rijetki. A evo i kako možete zatražiti neku od usluga koje nudi kroz svoj obrt, ‘Efektiva Plus’.
– Inicijalno, klijenti me kontaktiraju preko e-maila, a postoji i mogućnost sastanka preko ‘ZOOM-a’ ili ‘Discovery Calla’. Nakon tog prvog ‘susreta’, pošaljem im follow-up mail o tome što smo na sastanku dogovorili, a potom pošaljem i NDA ugovor, odnosno pravi ugovor ako se radi o duljoj suradnji – ističe Šalamon.
S obzirom na to da klijenti najviše traže uslugu digitalnog marketinga, opisala je tipičan proces jedne takve kampanje:
– S klijentom dogovorim što je cilj kampanje te koja je ciljana publika. Na meni je potom da se ostvari ono što je dogovoreno, a tijekom kampanje pratim i brojke (klikove, vidljivost, doseg) te obavještavam klijente o tome približavamo li se zadanom cilju. Također, klijenti imaju potpuni uvid u učinkovitost kampanje: od ispunjenih obrazaca do poziva i e-mail upita – sve je mjerljivo i transparentno – govori poduzetnica.

Kontakt informacije
Ponosno ističe da su sve dosadašnje suradnje rezultirale pozitivnim ishodom, na obostrano zadovoljstvo:
– Pozitivan feedback i zadovoljan klijent su ciljevi kojima težim, a kada se to ostvari i kada vam klijenti povratno kaže da je zadovoljan, to je ono što me gura dalje – zaključuje.
Budući klijenti joj se mogu obratiti putem službene web stranice, putem e-maila [email protected], na broj telefona 091/152-9393, ali i preko Facebooka, Instagrama te LinkedIn-a. Adresa obrta ‘Efektiva Plus’ je Velika Ves 146c, 4900 Krapina, a radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 7 do 15 sati.










