Sinoć je na maksimirskom Vidikovcu uz inspirativne razgovore i ljetnu atmosferu predstavljeno ono što nas čeka od 18. do 21. rujna u Rovinju – program najuzbudljivijeg regionalnog festivala Weekenda.18. Šest festivalskih cjelina, deset dvorana, preko 120 panela i radionica, više od stotine govornika i partnera i tri dana koja mijenjaju pravila igre.
– Od 2008. stigli smo do 2025. Ove godine slavimo veliki 18. rođendan i donosimo najveće izdanje dosad. Ove godine, uz naše stalne teme, uvodimo dva potpuno nova festivalska formata, Investment.Weekend i Energy.Weekend, jer publika traži više. Više znanja, više inspiracije i više prilika za povezivanje – istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekenda.18.
Weekend.18 ostaje srce Weekenda
Ove godine, na scenu dolaze imena koja mijenjaju pravila igre: Lara Boro, CEO The Economist Groupa, govorit će o ulozi medija u geopolitičkom kaosu, dok će legendarni Michael Wolff, autor i novinar, otkriti kako izgleda izvještavanje iz središta američke politike. Nagrađivana novinarka Mariana van Zeller, autorica serijala Trafficked, vodi publiku kroz najmračnije dijelove crnog tržišta, dok Mojmira Pastorčić, urednica i voditeljica RTL Direkta, sudjeluje u panelu “Žene u newsu: Istina i odgovornost u krizama”.
Panel o nacionalnim stereotipima “Bili Srbin, Hrvat i Slovenac“ uključit će Dragoljuba Petrovića, urednika dnevnog lista Danas, Antu Tomića, pisca i kolumnista te Zorana Predina, kantautora, uz uvijek rado viđenog gosta Weekenda, Zorana Kesića, urednika i voditelja. “Hejteri, tko su ti čudni ljudi“ otkrit će nam Zoran Šprajc, urednik s RTL-a, Slobodan Georgiev, komentator i novinar, Ida Prester, psiholog Boris Jokić i Robert Čoban, suvlasnik i predsjednik Color Press Grupe. “Je li Amerika još uvijek obećana zemlja?“, “Istina pod opsadom, izvještavanje u doba globalnih kriza“, “Europa vs Big Tech“ i “SRAM vas bilo“ samo su neki od panela i predavanja na Weekendu.18., a čitav program možete provjeriti na www.weekend.hr.
Ljudi u fokusu trećeg HR.Weekenda
Treće izdanje HR.Weekenda donosi rasprave o budućnosti rada i liderstva, uključujući privlačenje i zadržavanje talenata, izgradnju motivirajuće kulture te razvoj lidera i HR funkcija. Sudionici će pratiti panele i radionice o strateškom partnerstvu HR-a i lidera, upravljanju promjenama, transparentnosti plaća, utjecaju AI-ja, izazovima u javnom sektoru te interpersonalnim i etičkim pitanjima na radnom mjestu.
Među istaknutim govornicima su Ilya Bonic, predsjednik odjela za karijere i voditelj strategije u Merceru, koji će govoriti o strateškom upravljanju ljudima, Asli Oktay, voditeljica ljudskih potencijala za Adria klaster u BAT-u, koja će predstaviti razvojni put mladih talenata, Boris Vukić, partner i suosnivač Adizes Southeast Europe, Marina Matić, suosnivačica Lotse te Antonija Kapović, direktorica ljudskih resursa u Bugatti Rimac, koji će dijeliti primjere dobre prakse i iskustva iz svojih organizacija. Program HR.Weekenda pronađite ovdje.
Najnoviji trendovi na AI.Weekendu
– AI.Weekend je prošle godine doživio sjajan start, ali ono što smo pripremili za ovo izdanje nadamo se nadilazi visoko postavljena očekivanja za ovu godinu. Danas nitko ne može ignorirati AI, a mi želimo pokazati kako može biti saveznik u poslovanju kroz konkretne primjere, ali i prikazati često prenapuhane mitove. Dovodimo vodeće investitore, osnivače uspješnih startupa i stručnjake koji oblikuju AI ekosustav kroz raznorazne industrije kako bismo otvorili iskrene razgovore o potencijalnoj bliskoj budućnosti umjetne inteligencije. Doznat ćete kakve se svjetske priče stvaraju u Hrvatskoj, ali i što misle iskusni investitori od Silicijske Doline do Singapura. Umjetna inteligencija nije samo tehnologija, to je pitanje odgovornosti i vizije, a Rovinj je pravo mjesto za takve rasprave – naglasio je Nikola Pavešić, direktor AI.Weekenda.
Drugo izdanje AI.Weekenda donosi još više inspiracije i praktičnih primjera. Kako AI mijenja industriju zdravstva, financija i marketinga? Što nam donosi generativna inteligencija? Među govornicima su Sheel Mohnot, suosnivač Better Tomorrow Venturesa, Vishal Harnal, managing partner iz 500 Globala, Victor Dodig, predsjednik i CEO Canadian Imperial Bank of Commerce, Łukasz Gabler iz TikToka, Ervin Jagatić, Product Director u Infobipu i mnogi drugi. Čitav program AI.Weekenda možete naći ovdje.
Drugo izdanje Finance.Weekenda i financije nove generacije
Drugi Finance.Weekend otvara vrata svijetu modernih financija. Umjesto klasičnih predavanja, posjetitelje očekuju interaktivni paneli, studije slučaja i networking uz vrhunske stručnjake poput Michaela Boyda, bivšeg direktora riznice Applea s 20 godina iskustva u globalnim financijskim projektima. U ulozi kontrolinga u telekom operacijama raspravljat će Matija Kovačević, CFO Hrvatskog Telekoma, Anita Lazović, CFO Orion Telekoma i Matija Mandić, CFO u Telemachu. Sport i biznis spaja Damjan Rudež, bivši NBA igrač i direktor Sunset Sport Festivala, a održivost i stvarnu primjenu ESG inicijativa razrađuju Ivana Krajinović, partnerica u EY-u, Vedrana Jelušić Kašić, članica Uprave PBZ-a i Mitar Božić, CFO u Medlog Austria.
Program Finance.Weekenda pronađite ovdje.
Kapital susreće viziju na premijeri Investment.Weekenda
Novo lice Weekenda, Investment.Weekend, donosi priče o investicijama koje mijenjaju svijet. Na sceni će se naći George Yeo, bivši ministar vanjskih poslova Singapura, glavni ekonomist J.P. Morgana, Luis Oganes, Melk Bucher, menadžer za privatna infrastrukturna ulaganja u Partners Groupu, Jože Rant, CFO Aircasha, dok će se jedno ime naći na čak dvije Weekend pozornice, a to je već spomenuti Victor Dodig. Partner Investment.Weekenda je Zagrebačka škola ekonomije i managementa, a dekan Mato Njavro, ujedno i direktor festivala.
– Ulaganje u budućnost nije samo pitanje novca, već i vizije. Zato smo pokrenuli Investment.Weekend, platformu koja okuplja ljude koji imaju kapital i one koji imaju ideje, ali i sve one koji žele razumjeti kamo ide globalno tržište. Naš je cilj spojiti vizionare te stvoriti platformu za razvoj novih ideja – istaknuo je dekan Njavro.
Program Investment.Weekenda pronađite na linku.
Energija budućnosti za prvi Energy.Weekend
Prvi Energy.Weekend Powered UP by E.ON donosi konkretna rješenja za energetsku tranziciju. U fokusu su obnovljivi izvori, e-mobilnost, novi poslovni modeli i ESG standardi. Predavanje “Kako svijet izgleda 2045. godine?” Korada Korlevića publici će ponuditi pogled u budućnost tehnologije, energije i društvenih promjena te otvoriti pitanje gdje se čovjek nalazi u novoj raspodjeli moći i energije. Tu su i teme poput “Power up Talk, power to the people“, “Elektromobilnost: Revolucija na struju (ili samo marketing)?“ te “Kad se sve ugasi: jesmo li spremni na blackout?“.
Čitav program prvog Energy Weekenda provjerite ovdje.
– Energy.Weekend vidimo kao mjesto okupljanja gdje se spajaju znanje, inspiracija i ljudi koji vjeruju da energetska tranzicija nije samo nužnost, nego i prilika. Doći znači čuti najnovije trendove, povezati se s liderima industrije i pronaći ideje koje se mogu odmah primijeniti u praksi. Osim toga, atmosfera je opuštena i poticajna – nije samo konferencija, već zajedničko stvaranje budućnosti energije – poručio je Vladimir Sabo, direktor E.ON Energy Infrastructure Solutions za Hrvatsku i Sloveniju.
Kad padne mrak, počinje Weekend zabava
Weekend nije samo u dvoranama. Kada završe paneli, počinju partyji koji se prepričavaju mjesecima. Prvu večer otvaraju Tihomir Pop Asanović i prijatelji uz vrhunski jazz-fusion zvuk, a posjetitelje očekuje i spektakularni nastup svjetske DJ zvijezde Jax Jonesa kojeg nam donose Omoda & Jaecoo. Ured za Ideje i Three Oh Two donose party za pamćenje na koji dolaze Tajči, Minea, Ilan Kabiljo, Vlatka Pokos i Ivana Banfić. Za energiju na plesnom podiju pobrinut će se DJ Uroš i DJ Stanko Bondža. Jer, kako kaže stara izreka: u Rovinju se najbolji poslovni razgovori vode nakon ponoći.
Jedan vikend, šest svjetova – i mjesto za vas
– Weekend nije samo mjesto okupljanja kreativne industrije, već i dokaz kako su događaji pokretači lokalne ekonomije i snažni ambasadori destinacije. Prema našim podacima, veliki događaji donose znatne skokove potrošnje u radijusu od nekoliko kilometara: od restorana i hotela do kulturnih i zabavnih sadržaja. Upravo zato Mastercard ulaže u uvide i partnerstva s destinacijama i organizatorima događaja: da bismo im pomogli mjeriti, planirati i stvarati održivu budućnost u kojoj gradovi nisu samo turističke točke na karti, nego pravi lifestyle brendovi – istaknula je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
– Činjenica da je Weekend bezgotovinski festival osigurava praktičnost, ali i predstavlja primjer kako tehnologija može poboljšati iskustvo posjetitelja. Uz pogodnosti pri plaćanju Mastercard karticama i Priceless.com pakete koji spajaju ulaznice i smještaj, naš je cilj stvarati trenutke koji nadilaze samu kupnju – iskustva koja ljudi pamte, dijele i žele ponoviti. Weekend u Rovinju je upravo to – dodala je Kariž.
Smještaj u Rovinju osigurava Maistra grupa, a sve novosti o programu i novim govornicima pratite na službenoj web stranici te putem Instagram, Facebook, LinkedIn i TikTok kanala – jer još vam puno toga imamo za otkriti. Do tada rezervirajte treći vikend rujna za Rovinj i pridružite se Weekendu svih Weekenda!

								
															
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      

								



								


