Porezna ide u akciju
Građevina, web trgovine i teretane pod strogim nadzorom do kraja godine

Porezna uprava najavila je opsežnu nadzornu akciju koja će započeti ove subote i trajati sve do kraja godine, a obuhvatit će porezne obveznike diljem Hrvatske, piše Poslovni dnevnik.

Akcija se provodi u sklopu redovnih nadzornih aktivnosti, a cilj je pojačano kontrolirati obračunavanje i prijavljivanje poreza i drugih javnih davanja, kao i vođenje poslovnih knjiga i evidencija.

Kako je službeno objavljeno u četvrtak, fokus nadzora bit će na tri djelatnosti:

F-43 – Specijalne građevinske djelatnosti

Nadzor će se posebno usmjeriti na nabavu i potrošnju materijala te ispravan obračun plaća zaposlenicima. Ovo područje često je pod povećalom zbog mogućnosti nepravilnosti u evidentiranju troškova i isplata.

G-47 – Trgovina na malo putem elektroničke trgovine

Posebna pažnja posvetit će se pravilnom iskazivanju obveze poreza na dodanu vrijednost, osobito kod inozemnih poreznih obveznika koji prodaju robu ili usluge kupcima u Hrvatskoj.

S-93 – Sportske, zabavne i rekreacijske djelatnosti

Riječ je o udrugama poput teretana, igraonica i sličnih subjekata, kod kojih će se kontrolirati ispravan obračun plaća i evidentiranje primitaka.

Iz Porezne uprave naglašavaju kako je cilj ovih nadzornih aktivnosti otkrivanje poreznih obveznika koji sustavno krše porezne propise te istovremeno zaštita i osiguranje ravnopravnog tržišta za uredne porezne obveznike.

– Nadzorne aktivnosti provodit će se ciljano, na temelju prethodno provedene analize rizika – poručuju iz Porezne.

Ova akcija dolazi u jeku sve većeg fokusa države na suzbijanje sive ekonomije i osiguranje poštivanja poreznih obveza, osobito u sektorima u kojima su u prošlosti uočene nepravilnosti.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.