Novi udar na online kupce
Kažu dosta povratima: Popularna trgovina uvodi stroga ograničenja – prvo upozorenje, onda blokada

Velika internetska modna platforma ‘Zalando‘ odlučila je stati na kraj prekomjernim povratima – kupci koji prečesto vraćaju naručenu robu mogli bi se suočiti s ozbiljnim posljedicama, uključujući i potpunu zabranu kupovine na godinu dana, prenosi Fenix magazin.

Prema objavi na službenoj stranici, uvedena su nova pravila kako bi se smanjila stopa povrata koja trenutačno iznosi oko 50 posto. Još u proljeće, rok za povrat skraćen je sa 100 na 30 dana, no sada su mjere još odlučnije i – službene.

Prvo upozorenje, pa suspenzija

Kupci koji često vraćaju robu prvo će biti upozoreni putem e-maila. Ako se njihovo ponašanje ne promijeni, trgovina zadržava pravo ograničiti im funkcije računa – i to bez preciziranja koje točno. U najtežim slučajevima, korisnici mogu biti isključeni s platforme na čak 12 mjeseci.

Tijekom suspenzije neće biti moguće naručivati, no povrati prethodno kupljenih artikala i dalje će biti dopušteni.

Tehnologija kao pomoć

Iako iz tvrtke tvrde da je ovakvih slučajeva malo, ulažu značajna sredstva u nove tehnologije kako bi smanjili broj neželjenih povrata. U fokusu su 360° fotografije, video prikazi i virtualne kabine za isprobavanje – sve u cilju bolje informiranosti kupaca prije kupnje.

Stručnjaci ističu da bi ovaj potez mogao označiti početak šire promjene u industriji online kupovine – gdje pravila više neće biti tako fleksibilna kao dosad.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.