Gradonačelnik Krapine i saborski zastupnik Zoran Gregurović, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek te predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić sa suradnicima, u četvrtak su obišli prostore željezničkog kolodvora u Krapini.

Razlog posjeta bile su aktualne i nove investicije u infrastrukturi željezničkog kolodvora.
Državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek rekao je da se već duže vrijeme pokušava riješiti problem nathodnika na samom kolodvoru koji je u lošem stanju.

Prilagođen svima
– Dogovorili smo model po kojem ćemo mi kao Ministarstvo, odnosno HŽ Infrastruktura kao društvo, preuzeti brigu oko financiranja novog nathodnika koji će biti u potpunosti prilagođen svima i napravljen prema današnjim standardima – najavio je Tušek.

Potom je otkrio da je ovih dana donesena i odluka o odabiru hrvatsko-kineskog projektantskog konzorcija koji će raditi kompletnu projektnu dokumentaciju za elektrifikaciju pruge između Zaboka i Đurmanca, ukupne vrijednosti 1,1 milijuna eura.
– Time nastavljamo razvijati ovaj koridor koji Republika Hrvatska gleda kao strateški. On u ovom trenutku nije dio ‘TEN-T’ mreže, no mi se zalažemo da ga se uvrsti. Da bi to bilo moguće, trebamo imati suglasje sa slovenske strane i to je naš prioritet, ne samo u smislu putničkog prijevoza, nego i gospodarskog – dodao je Tušek.
Podsjetio je i da je nedavno u promet puštena dionica do Rogatca, a prema informacijama, velik dio putnika iz Rogatca i Huma na Sutli koristi usluge HŽ Putničkog prijevoza, čime se pokazala opravdanost te investicije, dodao je Tušek.
Gradonačelnik Gregurović se osvrnuo na radove na samoj kolodvorskoj zgradi:
– Kolodvorska zgrada bila je u lošem stanju, pa nam je drago da se obnavlja i sigurni smo da će postati svojevrsni ukras ovom dijelu grada – kazao je gradonačelnik, a potom se osvrnuo na nathodnik uz kolodvor koji je već neko vrijeme aktualna tema:

Sporazum
– Potpisat će se sporazum između Grada Krapine i HŽ Infrastrukture za projektnu dokumentaciju. Postupak nabave raspisuje Grad, a izvođenje preuzima HŽ. Ono o čemu moramo voditi računa je da postojeći most nije prilagođen osobama s invaliditetom niti roditeljima s malom djecom u kolicima, pa ćemo ga sada morati prilagoditi svima. Cilj nam je da do iduće godine pripremimo dokumentaciju, a onda i raspišemo natječaj za same radove – najavio je Gregurović te dodao da veseli vijest da će se odraditi i elektrifikacija pruge sve do Đurmanca.
Predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić dodao je da obnova kolodvorske zgrade ide svojim tijekom, ali i da je dogovoreno da će HŽ Infrastruktura preko sektora održavanja asfaltirati neke površine oko kolodvora. Potom se osvrnuo i na nathodnik:
– HŽ Infrastruktura i Grad Krapina potpisat će sporazum o izvedbi projektne dokumentacije i ishođenju građevinske dozvole za nathodnik. Samo ugovaranje vodit će Grad Krapina, a kada se ishodi dozvola će HŽ Infrastruktura raspisati natječaj, osigurati financijska sredstva i izgraditi nathodnik – zaključio je Kršić.

Podsjetimo, radovi na obnovi zgrade željezničkog kolodvora u Krapini krenuli su sredinom veljače ove godine. Obnova i uređenje kolodvorske zgrade uključuje cjelovitu rekonstrukciju pročelja i unutrašnjosti. Radove provodi tvrtka ‘Ta-Grad d.o.o.’ iz Zagreba, koju je u postupku javne nabave HŽ odabrao kao najpovoljniju. Kada se radovi dovrše, putnici će imati puno bolje uvjete boravka u prostorijama kolodvora za vrijeme čekanja vlaka. Osim toga, uređenjem objekta, odnosno pročelja, bit će i ljepša vizura tog dijela grada.









