Objavljen i vozni red
Od ovog vikenda Zagreb i Zagorje povezivat će noćni vlakovi

Danas je u Regionalnom centru za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe u Zagrebu predstavljen pilot – projekt uvođenja noćnih vlakova, koji će subotom i nedjeljom od 11. listopada voziti od Zagreba prema Zaboku, Krapini, Zaprešiću, Dugom Selu, Jastrebarskom, Karlovcu, Velikoj Gorici, Sisku, Ivanić – Gradu i Križevcima.

Projekt je pokrenut na inicijativu Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu s ciljem povećanja mobilnosti građana, osobito studenata koji vikendom borave u Zagrebu na kulturnim, društvenim i sportskim događanjima, a kako bi im se osigurao siguran povratak u ranim jutarnjim satima javnim prijevozom.

Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić istaknuo je da će na svako odredište putovati po dvije linije – jedna poslije ponoći, druga nakon dva sata ujutro, a riječ je o povratnim linijama. Vlakovi će stajati na svim stajalištima na širem području Grada Zagreba. Vozit će subotom i nedjeljom, a o rezultatima korištenja vlakova, tj. o broju putnika do polovine sljedeće godine ovisi hoće li projekt i zaživjeti. Na spomenutim relacijama, naveo je Ukić, vozit će u pravilu nove kompozicije.

Ukić je kazao i da se od početka godine, otkad je uveden projekt besplatnog prijevoza redovnih studenata, željeznicom koristilo gotovo 24 tisuće studenata. Ukupno se ove godine, po Ukićevim riječima, planira da će se uslugama Hrvatskih željeznica koristiti oko 26 milijuna putnika.

Državni tajnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek rekao je da se uvođenjem spomenutog pilot – projekta radi o iskoraku HŽ Putničkog prijevoza, da je to šlag na torti aktualnog ciklusa ulaganja u željeznicu. Naglasio je da taj projekt, s po njemu vrlo impresivnim voznim redom, državu će stajati samo do kraja ove godine više od 300 tisuća eura, a na razini godine trošak za HŽ Putnički prijevoz bit će oko 1,5 milijuna eura.

Tušek je kazao da i o uspješnosti projekta u Zagrebu i okolici ovisi hoće li se nešto slično primjenjivati i oko ostalih većih hrvatskih gradova. Rekao je i da se i tako nastoji poboljšati standard i kvaliteta života kako studenata i svih ostalih građana.

Rektor Sveučilišta u Zagrebu Stjepan Lakušić smatra da se radi o rješenju koje donosi korist svima – popularizaciji željeznice, odnosno ekološkog prijevoza, koncentričnog razvoja RH te mladima koji se sve više pouzdaju u željeznicu.

VOZNI RED PREMA ZABOKU I KRAPINI:

Zagreb Glavni kolodvor – Zaprešić – Zabok – Krapina – Zagreb Glavni kolodvor

  • Zagreb GK (00:28) – Zaprešić (00:48) – Zabok (01:09)
    Zabok (01:14) – Krapina (01:33)
  • Zagreb GK (02:25) – Zaprešić (02:45) – Zabok (03:08)
    Zabok (03:13) – Krapina (03:32)
  • Zabok (01:33) – Zagreb GK (02:01)
    Krapina (01:43) – Zabok (02:00)
    Krapina (03:43) – Zabok (04:00)

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.