Znanost i industrija zajedno u Varaždinu
Na FOI-ju otvorena 10. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2025

Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu danas je započela jubilarna 10. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2025, u organizaciji Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu i drugim akademskim partnerima. Konferencija se tradicionalno održava u Varaždinu te okuplja istraživače i stručnjake iz područja marketinga, informatike i digitalne transformacije.

Program konferencije obuhvaća teme poput digitalnog marketinga, big data marketinga, umjetne inteligencije u marketingu i dr. Prihvaćeni radovi su objavljeni u e-Zborniku radova, a odabrani i u znanstvenom časopisu CroDiM. 

Pozvana predavanja ove godine su održali:

  • Izv. prof. dr. sc. Dijana Oreški (Sveučilište u Zagrebu, FOI) s temom „Kako generativna umjetna inteligencija i LLM-ovi pomažu da govorite jezikom svojih kupaca?“, gdje je predstavila primjenu velikih jezičnih modela (LLM) i RAG pristupa za autentičnu i kontekstualno bogatu komunikaciju brendova s kupcima.
  • Prof. dr. sc. Antun Biloš (Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet) u predavanju „Razotkrivanje dinamike povjerenja u umjetnu inteligenciju i ljudskih pristranosti“ razložio je kako se gradi povjerenje u AI te kako ljudske pristranosti utječu na prihvaćanje tehnologije.
  • Dino Oreški (Digital marketing & eCommerce Strategist, Upping Zone / eCommerce Hrvatska) predstavio je trendove digitalnog marketinga i e-commercea u predavanju „Internet bez klika“, naglašavajući optimizaciju korisničkog putovanja, maksimiziranje konverzija i korištenje podataka za bolje marketinške odluke.

Deseto izdanje CRODMA konferencije predstavlja važan trenutak u našem kontinuiranom nastojanju da povežemo znanstvenu zajednicu i industriju. Ove godine fokusiramo se na personalizirani marketing u eri umjetne inteligencije, što je područje koje rapidno mijenja način poslovanja i interakcije s korisnicima. Veseli nas što možemo okupiti vrhunske domaće i međunarodne stručnjake kako bi razmijenili najnovija saznanja i iskustva, ali i zajedno oblikovali budućnost marketinga – naglasio je značaj jubilarnog izdanja Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik udruge CRODMA.

CRODMA 2025 donosi jedinstvenu priliku za interdisciplinarnu suradnju između ekonomista, marketinških stručnjaka i IT istraživača. Tema personaliziranog marketinga u eri umjetne inteligencije otvara nova istraživačka pitanja, ali i konkretne izazove u praksi, od etičkih i sigurnosnih aspekata do kreiranja učinkovitih strategija za korisničko iskustvo. Osim znanstvenog dijela, posebno nam je važno povezivanje mladih istraživača s industrijom, jer samo tako možemo osigurati primjenu novih tehnologija i inovacija u praksi. CRODMA 2025 je potvrda dugogodišnjeg truda i posvećenosti našoj misiji – razvijati znanje, dijeliti iskustva i poticati inovacije – istaknula je interdisciplinarnu važnost konferencije dekanica FOI-ja prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa.

– Veliko mi je zadovoljstvo što Varaždin, grad bogate povijesti i obrazovanja, bude domaćin jubilarnog desetog izdanja Međunarodne znanstvene konferencije CRODMA. Čestitam profesoru Damiru Dobriniću na organizaciji i 10. godišnjici. Tema umjetne inteligencije iznimno je aktualna i važna. Ona mijenja način na koji živimo, učimo i radimo, ali zahtijeva odgovoran i promišljen pristup. Varaždin potiče razumijevanje i razvoj znanja u ovom području te aktivno sudjelovanje u njegovom oblikovanju – rekao je prilikom otvorenja konferencije gradonačelnik Varaždina, dr. sc. Neven Bosilj

Više o konferenciji CRODMA 2025 pronađite ovdje

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.