Kad poruka zdravlja izađe na ulice
Presečki grupa kao pravi partner “Lova na tihog ubojicu“ 

Presečki grupa napravila je snažan i vidljiv iskorak u javnozdravstvenoj kampanji Lov na tihog ubojicu, potvrdivši kako odgovorno poslovanje može imati stvaran, konkretan i mjerljiv društveni učinak. Uz već prepoznatljivu podršku kroz vlastite prostore i plakate Lova na tihog ubojicu – autobusne kolodvore i stanice, stanice za tehnički pregled vozila te pekare u svom vlasništvu – Presečki grupa otišla je korak dalje oslikavanjem i personalizacijom deset autobusa javnog prijevoza u vizuale i poruke kampanje.  

Time su poruke “Znaš li svoj broj?“ i “Upoznaj neprijatelja broj jedan!“ doslovno izašle na ulice – u svaku četvrt, na glavn Tvrtka e prometnice i gotovo svaki dom. Autobusi su postali pokretni javnozdravstveni plakati koji svakodnevno podsjećaju tisuće građana na važnost mjerenja krvnog tlaka, kolesterola i šećera u krvi – jednostavnih, ali ključnih koraka u pravovremenom otkrivanju rizika i prevenciji te spašavanju života. 

No snaga poruke zdravlja u 2025. godini stvarno korača ulicama. Jednako važnu ulogu u promicanju zdravstvene pismenosti imalo je i najzdravije partnerstvo godine – partnerstvo Lova na tihog ubojicu i Zagreb Advent Runa 2025. Zahvaljujući snažnoj suradnji s partnerima Millenium Promotions i RunCroatia, poruka prevencije i brige o vlastitom zdravlju prenesena je na više od 5000 trkača, koji su na ZAR-u bili – lovci, a ne lovina. 

Takva sinergija javnozdravstvenih inicijativa, sporta, privatnog sektora i struke pokazuje koliko zajedničko djelovanje može biti snažno te kako preventivne poruke mogu dobiti stvaran doseg i postati dio svakodnevice, izvan klasičnih zdravstvenih okvira. U zemlji u kojoj su kardiovaskularne bolesti vodeći uzrok smrtnosti, ovakve inicijative imaju neprocjenjivu vrijednost. 

– Hipertenzija je ‘tihi ubojica’ jer često nema simptoma, a posljedice mogu biti ozbiljne. Zato kampanjom ‘Lov na tihog ubojicu’ građane želimo potaknuti na najjednostavniji, ali presudan korak: da provjere svoje parametre i da ih redovito prate. Kad preventivnu poruku iznesemo na ulice, ona postaje dio svakodnevice – i to je upravo cilj ove akcije – izjavio je prof. dr. sc. Ivan Pećin, dr. med,  potpredsjednik Hrvatske lige za hipertenziju.  

Presečki grupa, kao i partneri Zagreb Advent Runa, pokazali su da društvena odgovornost nije samo deklaracija, već konkretna akcija – akcija koja vozi, trči, staje, prolazi i ostavlja poruku tamo gdje ljudi žive i akcija koja spašava ljudske živote.  

Jer kad zdravlje postane dio svakodnevice – više nismo lovina, nego lovci. 

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.