Pretpostavljate o kojoj marki se radi
Vozači ovih marka automobila smatraju se najgorima u prometu

Često možete čuti rasprave o tome tko su najgori vozači na cestama. Novo istraživanje pokazuje da izbor automobila itekako može imati veze s ponašanjem u prometu. Nakon provedene analize navika vozača na prometnim raskrižjima utvrđeno je koje marke automobila najčešće voze oni koji zanemaruju osnovna prometna pravila, prenosi Podravski list.

Istraživanje je provedeno promatranjem gotovo 1.500 vozila na frekventnim raskrižjima, a fokus je bio na jednom od najosnovnijih elemenata prometne kulture, korištenju pokazivača smjera. Neuključivanje žmigavaca može biti jako opasno u prometu iako mnogi ovu radnju shvaćaju olakotno.

Najgori vozači BMW-a

Na vrhu neslavne ljestvice nalaze se vozači BMW-a. Gotovo petina promatranih vozača ove marke nije koristila pokazivač smjera prilikom skretanja ili promjene prometne trake.

Drugoplasirani Mercedes

Odmah iza BMW-a slijede vozači Mercedesa i Renaulta, kod kojih je također zabilježen visok postotak neuključivanja žmigavaca. Iako je riječ o automobilima različitih klasa i namjene, rezultati pokazuju da nemar u prometu nije rezerviran samo za luksuzne ili sportske modele.

Sredina ljestvice – Audi

U sredini ljestvice nalaze se Audi i nekoliko drugih popularnih marki, dok su na samom dnu popisa, odnosno među najdiscipliniranijim vozačima, oni koji voze Peugeot i Hondu. Kod tih marki zabilježen je najmanji broj prometnih situacija bez pravilne signalizacije.

Iako se ne može tvrditi da marka automobila sama po sebi određuje kvalitetu vozača, jasno je da određeni obrasci ponašanja postoje. Ne korištenje pokazivača smjera možda se čini kao sitnica, ali upravo takvi propusti često dovode do nesreća, nesporazuma i opasnih situacija na cestama.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.