U lipnju u Hrvatskoj registrirano 8235 automobila, četiri posto manje nego lani
KAJ VELITE? Najuspješnija marka Opel, a najuspješniji model Škoda Octavia

Nakon rasta prodaje automobila u travnju i svibnju, u usporedbi s prošlogodišnjim rezultatima, u lipnju je zabilježena stagnacija. Prema statistikama agencije Promocija Plus, u lipnju je na hrvatskom tržištu registrirano 8235 novih automobila, 4.1 posto manje nego u istom mjesecu lani (8586), piše Autoportal.hr.

38.156 novoregistriranih

Na polugodišnjoj razini bilo je 38.156 novoregistriranih automobila, što je neznatno manje nego u prošloj godini. Usporenje, odnosno ubrzanje prodaje, čini se, izravna je posljedica narudžbi za rent-a-car, na koju utječu trenutačna kretanja turističkih rezervacija i rezultata.
No, od 38.156 novoregistriranih automobila, manje od trećine završilo je kod privatnih kupaca, dok ostalo otpada na reeksport, rent-a-car narudžbe te narudžbe privatnih i javnih tvrtki i državnih institucija.
U svemu tome, u lipnju se najbolje snašao Opel, s 930 registriranih novih automobila i tržišnim udjelom od 11,29 posto, ispred Volkswagena (866, 10,52 posto) i Škode 595 (7,23). Četvrti je Peugeot, peti Hyundai, šesta Dacia, sedmi Citroën, osmi Renault, deveti Fiat i deseti Ford.
Među premium markama, tradicionalno, prvi je Audi (258), drugi BMW (222), a treći Mercedes-Benz (120).

Najviše benzinaca

Najuspješniji model u lipnju je Škoda Octavia (388), slijede Fiat 500 (342), Citroën C3 (334), Suzuki Vitara (287), Volkswagen Golf (283), Opel Astra (281), Hyundai i20 (264) i Opel Crossland X (227).
Najviše registriranih novih modela bilo je s benzinskim motorom, 60,9 posto, udio dizelaša pao je na 35,6 posto, udio hibrida bio je 2,4 posto, na plin (LPG) 0,9 posto i na struju 0,1 posto.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.